شناسهٔ خبر: 47979575 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ابوالقاسم پور: پرسپولیس با بردن مس، یک گام محکم برای قهرمانی برداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان پایتخت برابر تیم مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی سرخپوشان پایتخت برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: بازی خوبی بود و برخی از  بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی فوتبال حضور داشتند، به همین علت آن‌ها در نیمه اول در حال محک زدن حریف خود بودند.

او ادامه داد: طبیعی بود بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول سرحال و قبراق نباشند، اما به تدریج در نیمه دوم توپ، میدان و بازی مالکانه در اختیار آن‌ها بود. خوشبختانه مهدی عبدی روی تیزهوشی خود گل ۳ امتیازی و برتری پرسپولیس را به ثمر رساند.

ابوالقاسم پور گفت: پرسپولیسی‌ها در چند موقعیت دیگر هم می‌توانستند به گل برسند، اما آن‌ها در شب خوب نوشی صوفیانی گلر مس رفسنجان در گلزنی دچار بدشانسی شدند. البته کسب ۳ امتیاز مهم بود که خوشبختانه تیم پرسپولیس با این برد توانست یک گام محکم دیگر برای کسب پنجمین قهرمانی بردارد.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان تیم مس رفسنجان بازی خوبی انجام دادند و در نیمه دوم یکی، ۲ موقعیت خطرساز روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند، اما با سد دفاعی سرخپوشان مواجه شدند و یک کلین شیت دیگر به نام حامد لک ثبت شد.

او افزود: تیم پرسپولیس  ۶ بازی فینال گونه دیگر پیش رو دارد و باید در تک تک این دیدار‌ها بهترین بازی خود را ارائه کند. همچنین سرخپوشان نباید کاری به نتایج دیگر تیم‌ها داشته باشند و تنها به موفقیت خود بیندیشند.

ابوالقاسم پور درباره مشکل رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود و در این ۶ بازی باقی مانده نباید حاشیه وارد تیم پرسپولیس شود. امیدوارم با پایان لیگ، بهترین تصمیم در مورد این اتفاق گرفته شود تا سرخپوشان لطمه نبینند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی سرخابی‌ها در جام حذفی بیان کرد: این بازی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، اما  بازیکنان پرسپولیس سرحال هستند. اگر پرسپولیس بتواند از سد استقلال بگذرد، به طور حتم می‌تواند نیم نگاهی به قهرمانی در جام حذفی داشته باشد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما