شناسهٔ خبر: 47969590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۷۰ فقره سرقت در خرم‌آباد کشف شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: ۱۳ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خردادماه امسال در این شهرستان اجرا شد که در این راستا ۳۷۰ فقره سرقت کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "عباس دولتشاهی" با بیان اینکه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در خردادماه سال جاری طی ۱۳ طرح درسطح شهرستان به مرحله اجرا شد اظهار داشت: در اجرای این طرح ها ۲۲۱ نفر سارق دستگیر شدند که پس از انجام تحقیقات تخصصی به ۳۷۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

 وی افزود: در راستای اجرای طرح و به منظور برخورد قاطع با سوداگران مرگ تعداد ۱۶ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز در سطح شهرستان شناسایی که پس از هماهنگی های قضایی و پس از بازرسی از محل های مورد نظر بیش از یک کیلو و ۲۰۰  گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ۲۹۹ معتاد متجاهر نیز در سطح محلات جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز شد.

 سرهنگ دولتشاهی ادامه داد : در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به اجرا درآمده ۳۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی نیز کشف و ۶۳۸ انواع خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی و آلودگی صوتی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند توسط همکاران توقیف و روانه پارکینگ شده است.

 فرمانده انتظامی خرم آباد بیان کرد: در این مدت تعداد ۱۴۵ نفر از افراد مجلوب و تحت تعقیب محاکم و مراجع قضایی و انتظامی و دستگیر و تحویل مرجع مربوطه شده است . 

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام تا بلافاصله اقدام لازم بعمل آید. 

نظر شما