شناسهٔ خبر: 47967680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

نگرانی آقازاده از «بى‌اعتبار شدن نظام در افکار عمومى»

صاحب‌خبر -

به‌کوشش ناصر غضنفری، انصاف نیوز:

یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۷۷

ساعت شش و نیم صبح با اتومبیل به قصد سفر به دشت مُغان حرکت‌کردیم. آقای غلامرضا آقازاده، رییس سازمان انرژى هسته‌اى، در ماشین من نشست که در مسیر از نیروگاه بادى در منجیل بازدید کنیم؛ به جاى توضیح درباره نیروگاه، بیشتر درباره مسایل سیاسى و اقتصادى مذاکره‌ کردیم. مواردى از موفقیت‌هایش را در همکارى با روس‌ها در موارد صنایع ویژه و مذاکراتش را با رهبرى براى گرفتن اختیار و بودجه بیشتر گفت. از وضع اقتصادى دولت و ضعف مدیریت و تصمیم‌گیرى در شرایط دشوار و عدم توان بهره‌گیرى از بناهاى ساخته شده در برنامه‌هاى اول و دوم دولت من و نبودن هیچ طرح ابتکارى جدید و به‌ رکود کشیده ‌شدن کارهاى مهم در دست اجرا و به‌ هم خوردن سیاست‌هاى کاری آموزش و پرورش، با حذف مدارس نمونه مردمى گفت و از خطر اختلافات سیاسى دو جناح و بى‌اعتبار شدن نظام در افکار عمومى به خاطر این درگیرى‌ها و افشاگرى‌هاى بى‌مورد و اختلاف‌نظر و دسته‌بندى در درون دولت، برخلاف هماهنگى‌هاى خوب در دولت من.

آقاى محمدى از وزارت اطلاعات هم همراه آقای آقازاده بود. خبر داد که جلسه‌اى در وزارت اطلاعات، با حضور آقایان کرباسچى، قربانعلی دُرى نجف‌آبادی، وزیر اطلاعات و غلامحسین محسنى اژه‌ای بوده و پس از چند ساعت مذاکره، امیدى به راه‌حل مناسب براى دو طرف در قضیه کرباسچى به‌ وجود آمده است. از من خواست که آقاى محسنى را بپذیرم و بر راه‌حل تأکید کنم.

ساعت یازده و نیم، به سوى روستای تاریخى ماسوله حرکت‌ کردیم. حاج‌حسن‌آقا خمینى را هم دیدیم که با لباس ورزشى قدم مى‌زد.

سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۷۷

رسانه‌هاى خارجى به قتل مرموز معصومه مصدق ۴۹ ساله، نوه دکتر محمد مصدق در ایران، توجه زیادى کرده‌اند؛ براى گرفتن اموال ارثیه‌اش، از آمریکا به ایران آمده بود. پس از چند ماه درگیرى با مدعیان اموال، در منزلش خفه شده است.

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷

انتهای پیام

نظر شما