شناسهٔ خبر: 47925495 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس انجمن موسیقی ایران در نشست رونمایی از پروژه هزاران مطرح کرد:

تولید آثار موسیقایی با بهره مندی از نظر کارشناسان

علی نیکنام با اشاره به برنامه های انجمن موسیقی ایران در برگزاری رویدادهای هنری مثل جشنواره جوان و نواحی و کنسرت های آنلاین گفت: گام بعدی ما تولید آثار موسیقیایی با استفاده از نظر کارشناسان امراست.

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از آلبوم هزاران پیش از ظهر امروز یکم تیر ماه با حضور محمد اللهیاری، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا نوربخش رییس خانه موسیقی، علی نیکنام، رییس انجمن موسیقی،حمد صدری مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مظفر شفیعی خواننده پیشکسوت، پوریا اخواص، حسین علیشاپور، محمد اثنی‌عشری، امیرعباس ستایشگر و عوامل اجرایی این آلبوم در بنیاد رودکی برگزار شد.

«علی نیکنام» رییس انجمن موسیقی ایران در این مراسم گفت: آلبوم هزاران سال گذشته تولید و انتشار آن در هیئت امنای انجمن موسیقی ایران در دستور کار قرار گرفت. مدیریت فنی تولید این آلبوم را آقای حسن علیشاپور بر عهده داشتند، بر همین اساس انجمن موسیقی ایران در دستور کار خود قرار داده است که آثار بعدی را با استفاده از نظر کارشناسان امر تولید کند.

 

رییس انجمن موسیقی ایران با اشاره به برگزاری مجموعه کنسرت های آنلاین از سوی این انجمن گفت: یکی از مهمترین کارهایی که در انجمن موسیقی ایران انجام می شود، برگزاری کنسرت های آنلاینی بود که در خرداد امسال برگزار شد. در این کنسرت ها 14 گروه اکران آنلاین داشتند و این کنسرت ها در مرداد و شهریور ماه نیز  از سوی 12 گروه اجرا خواهد شد.

 

علی نیکنام با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی جوان گفت: فراخوان جشنواره موسیقی جوان اعلام شده است و سامانه بابک منتظر ارسال قطعاتی از شرکت کنندگان در این رویداد است. همچنین جشنواره نواحی نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی فراخوان آن اعلام می شود.

پایان پیام/32

نظر شما