شناسهٔ خبر: 47918003 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف حدود ۱۲ اختلاس در بانک‌های گلستان

مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت: در یک سال اخیر ۱۰ الی ۱۲ مورد اختلاس در بانک‌های استان کشف شد که بعضی از این پرونده‌ها محکومیت گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مشهدی مدیرکل بازرسی استان گلستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در یک سال اخیر ۱۰ الی ۱۲ مورد اختلاس در بانک‌های استان کشف شد که این اختلاس های کشف شده در بانک های گلستان به مراجع قضایی برای رسیدگی قضایی ارسال شده است.

او افزود: در یکی از این اختلاس‌ها تحویلدار بانک به حساب مشتریان سرک می‌کشیده و از حساب آنان برای خود و اطرافیانش حدود ۶ میلیارد تومان برداشت کرده بود.

مدیر کل بازرسی گلستان همچنین گفت: در یکی دیگر از بانک‌ها نیز، از محل تسهیلات سیل ۵ میلیون تومانی ویژه کشاورزان، حدود ۸ میبلیارد تومان سواستفاده شده بود که این مورد هم کشف و به مراجع قضایی سپرده شد.

او افزود: همچنین طی یک فقره جرم دیگر، فرد با ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختلاس در حین فرار دستگیر شد.  همچنین طی یک فقره اختلاس کشف ۱۵  پرونده فساد اقتصادی، منجر به دستگیری افراد متخلف و معرفی به دستگاه قضایی شد.

او ادامه داد: بعضی از این پرونده‌ها محکومیت گرفتند، بعضی در مرحله تحقیقاتی و برخی نیز در مرحله کیفر خواست، دادگاه بدوی و یا دادگاه تجدید نظر هستند.

این مقام مسئول همچنین در خصوص تحقق شعار سال گفت: طی این مدت، ۹۲ مورد بازدید از واحد‌های تولیدی صورت گرفت و مشکلات مطرح شد. طی این بازدید متوجه شدیم در حق برخی از تولید کننده‌ها اجحاف شده است و به مشکلات ۲۸ تا ۳۰ واحد تولید کننده هم رسیدگی شد.

انتهای پیام / ن

نظر شما