شناسهٔ خبر: 47910114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس در چارچوب اقتصاد مقاومتی است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس در چارچوب اقتصاد مقاومتی و با رویکرد دانش بنیان و مردم محوری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آئین افتتاحیه کنگره بین‌المللی "اقتصاد، اشتغال و تولید در آینه قرآن و عترت" گفت: چندین سال است که با چالش اساسی و جدی در رشد جمعیت نیز مواجه هستیم، امروزه مسأله اقتصاد به جمعیت متصل شده است و حل معضل جمعیت در گرو حل مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: تمام برنامه‌ریزی‌ها در کشور باید با رویکرد حل مسئله اقتصادی باشد و این حداقل انتظاری است که اکنون مردم دارند، ولی این نگاه نباید ما را از نگاه راهبردی آینده‌پژوهی در اقتصاد غافل کند، در برگزاری این نشست‌ها و همایش‌ها باید بر حل مسأله اقتصاد تاکید داشته باشیم و توأمان به مقوله آینده پژوهی در این حوزه توجه شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: به برکت برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده، مجموعه اقتصادی آستان قدس رضوی فعالیت‌های خود را در چارچوب اقتصاد مقاومتی و با محوریت تولید و تأکید بر اقتصاد دانش بنیان طراحی کرده و به دنبال تحقق شعار «پیشرو، پیشران و الهام‌بخش» بودن در عینیت بخشی به اقتصاد مردمی است.

نظر شما