شناسهٔ خبر: 47902701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از المان شهدای گمنام شهر شیرین‌سو

شهردار شیرین سو از رونمایی المان شهدای گمنام و برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام شهر شیرین سو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدمصطفی موسوی شهردار شیرین سو از رونمایی المان شهدای گمنام و برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام شهر شیرین سو در پنجشنبه این هفته و در ساعت ۱۸ تا ۲۰ خبر داد و افزود: با تشریح اهمیت حضور شهدا در پارک‌ها و بوستان‌های کشور برای جلای روح مردم و زنده ماندن اهداف شهدا در ذهن نسل جوان و نوجوان پنج سال گذشته دو نفر از شهدای گلگون کفن گمنام این سرزمین در یکی از بوستان‌های شیرین سو آرام گرفتند تا آرمان‌های شهدا در جای جای این شهر تبدیل به فرهنگ شود.

او ادامه داد: نیرو‌های شهرداری شیرین سو براساس وظیفه خود و نیز ادای دین به شهدای عزیز طراحی و ساخت المان آن‌ها را آغاز کرد که پس از گذشت حدود یک سال کار آن به اتمام رسید.

موسوی همچنین به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و ادامه داد: محل دفن این شهدای گمنام نیز به بوستان بزرگی تبدیل شده است که علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز شهری، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی نیز در این مکان برگزار می‌شود.

اوبا بیان اینکه وجود المان‌های شهدا در شهر‌ها نقش زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و شهدا نماد‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بیان کرد: همزمان با رونمایی از المان شهدای گمنام، نخستین یادواره شهدای گمنام در شهر شیرین سو نیز در شأن شهدای بزرگوار برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ج

نظر شما