شناسهٔ خبر: 66709055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه لاهیجان

مسئولان در برابر انتقادات سعه صدر داشته باشند

امام جمعه لاهیجان گفت: مسئولان در مواجهه با انتقادات سازنده آستانه صبر خود را بالا ببرند.

صاحب‌خبر -

دعوت مسئولان به صعه صدر در برابر انتقادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه لاهیجان گفت: بیان انتقادات سازنده نتایج مطلوبی به همراه دارد و انتظار می‌رود مسئولان در شنیدن این انتقادات آستانه صبر خود را بالا ببرند.
وی با قدردانی از تولید برنامه‌های اخیر صدا و سیمای مرکز گیلان در بیان مطالبات مردم افزود: با مدیریت جدید صدا و سیمای گیلان خلاء این نوع برنامه‌ها پر شده و نتیجه آن پیگیری مطالبات مردمی و استقبال مردم استان از این رسانه شده است.
خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه شنیدن انتقادات و مطالبات مردمی برای برخی از مسئولان خوشایند نبوده و در مواردی نیز انتقادات کرده اند گفت: مسئولان باید در مواجهه با شنیدن این انتقادات آستانه صبر خود را بالا برده و پیگیر حل مشکلات مطرح شده باشند.
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود در این شهرستان موضوع پسماند و رهاسازی فاضلاب در برخی محلات است گفت: این موضوع ضمن ایجاد مشکلات متعدد زیست محیطی برای مردم منطقه، عدم استقبال سرمایه گذاران را نیز به دنبال داشته که باید تدبیری فوری از سوی مسئولان شهرستان در این زمینه شود.
وی همچنین در آستانه شروع به کار مجلس جدید گفت:  تصویب قوانین با نگاه جامع، دوری از حواشی، پرهیز از دخالت در انتصابات و تقویت شهرستان‌ها بویژه در حوزه کشاورزی از انتظارات و مطالبات جدی مردم از نمایندگان مجلس جدید است.

نظر شما