شناسهٔ خبر: 47898211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان مطرح شد؛

جزئیات ۵ پرونده فساد اقتصادی استان گلستان + اسامی

رئیس کل دادگستری استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان جزئیات ۵ پرونده فساد اقتصادی استان گلستان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» صبح امروز (دوشنبه 31 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان جزئیات ۵ پرونده فساد اقتصادی استان گلستان را معرفی کرد.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه دداد: براساس تبصره ماده 36 قانون مجازات اسلامی نام برده که برخی از جرائم که رای آن قطعی شده باید رسانه ای شود و هر ساله از این فرصت استفاده می کنیم و این اسامی را به رسانه ها اعلام می کنیم.

 

هاشمیان بیان کرد: کلاهبرداری به نام«فرهاد کمی» فرزند خلیل انجام شده که خرید 9 هزار و 500 کیلو مرغ و ارائه پنج فقره چک های مسروقه بود که وی به سه سال حبس و 202 میلیون تومان جزای نقدی و رد مال محکوم شده و رای آن در شعبه سوم دادگاه تجدی نظر قطعی شده است.

 

وی افزود: «محمد لاشکی» فرزند عباس کلاهبرداری ثبت سوری خرید گندم به میزان 252 میلیون تومان بود که به 18 ماه حبس و 252 میلیون تومان جزای نقدی در شعبه 12 تجدید نظر استان محکوم شده است.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: مشارکت در کلاهبرداری آثار قدیمی و عتیقه به نام «دلاور لکزایی» و «علی اصغر صدوقی» و با مشارکت چند نفر دیگر بوده که این افراد به دو سال حبس و جزای نقدی 24 هزار دلار، 310 سکه طلا و یک میلیارد ریال رد مال ب در شعبه 12 تجدید نظر محکوم شده است.

 

هاشمیان یادآور شد: کلاهبرداری رایانه به اسم «امیر اسماعیلی» بود که 190 میلیارد ریال به پنج سال حبس تعزیری که در گنبد کاووس بوده و رای آن قطعی شده است.

 

وی تاکید کرد: کلاهبرداری به مبلغ پنچ میلیارد و 400 میلیون ریال از شکات «حمیده ذالفقاری» 10 سال و 6 ماه حبس و جزای نقدی به همین میزان و در گنبدکاووس قطعی شده است.

 

پایان پیام/587

نظر شما