شناسهٔ خبر: 47896451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زنجانی‌ها در طرح بهارانه کتاب، ۱۸۰میلیون تومان خرید کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، میزان فروش در طرح بهارانه کتاب در این استان، ۱۸۰ میلیون تومان بود.

صاحب‌خبر -

محمدربیع احمدخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۳۴ میلیون تومان یارانه به این طرح در استان اختصاص یافت، افزود: طرح بهارانه کتاب با مشارکت هشت کتابفروشی در استان زنجان اجرایی شد.

وی اظهار داشت: یارانه خرید برای کتاب در این دوره هم ۲۰ درصد بود و خریداران می‌توانستند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

احمدخانی با اشاره به اینکه میزان فروش در کتابفروشی‌ها متفاوت بوده است، افزود: کتابفروشی‌های فرهنگ، پاتوق کتاب و شهر کتاب بیشترین فروش را در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در طرح «زمستانه کتاب» ۱۱ کتابفروشی مشارکت داشتند، گفت: میزان فروش طرح زمستانه ۱۹۶ میلیون تومان بود.

وی تصریح کرد: طرح بهارانه کتاب با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و کتابفروشی‌های سراسر کشور و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، رونق بخشیدن به کتابفروشی‌ها و حمایت از این گروه فرهنگی اجرایی شد.

نظر شما