شناسهٔ خبر: 47887661 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

لاپورتا: دوست دارم مسی هرچه زودتر بله را بگوید

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا اعتراف کرد که امور مالی باشگاه کاتالان در وضعیتی بدتر از آن است که در ابتدا تصور می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رئیس 58 ساله بارسلونا برای دومین بار در ماه مارس رئیس این باشگاه شد و جایگزین ژوزپ ماریا بارتومئو شد و  سعی کرد اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی نیوکمپ ارائه دهد.

لاپورتا در مصاحبه‌ای با La Vanguardia گفت: این باشگاه از آنچه انتظار داشتم بدتر است و من انتظار داشتم که در شرایط دشواری قرار داشته باشیم. برخی از قراردادها وجود دارد که ما را بسیار محدود می‌کند. مواردی وجود دارد که باید توضیح داده شود و من هیچ تدبیری را رد نمی‌کنم. همه چیز توضیح داده خواهد شد، زیرا در غیر این صورت ما همدست خواهیم بود.

بارسلونا بالاترین صورتحساب دستمزد به بازیکنان در جهان را دارد که بخشی از دلایل وضعیت نامطمئن مالی آنها در حال حاضر است و لاپورتا لزوم رسیدگی به این مسئله را تشخیص داده است. او خاطرنشان کرد: ما خود را با یک گروه با حقوق از رده خارج می‌بینیم و مجبور خواهیم بود که دست و پا بزنیم. قراردادهای موجود قابل تغییر یا تغییر ساختار است و سپس اقدامات شدیدی وجود دارد که ما دوست نداریم آن‌ها را انجام دهیم. هیچ چیز به سود بارسلونا منتفی نیست. بین حقوق و استهلاک 650 میلیون رقم داریم که بیشتر از درآمد باشگاه است. این حقوق قدیمی است.

یکی از اهداف اصلی لاپورتا رضایت لیونل مسی برای عقد قرارداد جدید بوده است، اما او همچنان در انتظار پاسخ ستاره آرژانتینی است. او گفت: من دوست دارم مسی هر چه زودتر بله بگوید، این از هر نظر به ما کمک می‌کند. ما هر روز در ارتباط هستیم. او هیجان زده است و من از آرزوی او برای ماندن سپاسگزارم.

نظر شما