شناسهٔ خبر: 47871849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای طرح «نذر اشتغال امام هشتم» برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد گفت: طرح «نذر اشتغال امام هشتم» با هدف اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده زندانیان برگزار می‌شود و افراد از این طریق از یک تا 2 و نیم میلیون تومان درآمدزایی دارند.

صاحب‌خبر -

علی اصغر زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: انجمن حمایت از زندانیان یک مجموعه غیرانتفاعی و زیر نظر سازمان زندانیان است که 600 خانواده نیازمند زندانیان را تحت پوشش قرار داده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد افزود: غیر از شهرستان‌های لردگان و بروجن که انجمن مستقل دارند خانواده‌های زندانیان نیازمند در مابقی شهرستان‌ها در این انجمن عضو هستند.

وی ادامه داد: نوع جرم زندانی برای تحت پوشش قرار گرفتن خانواده او مد نظر قرار نمی‌گیرد و خانواده‌های نیازمند با حکم تایید از سرپرست زندان در این مجموعه حمایت می‌شوند.

زارع به برخی از حمایت‌های صورت گرفته از این خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: کمک‌های معیشتی، کمک هزینه اجاره بهای منزل، کمک هزینه درمان و تحصیل، مشاوره خانواده، بسته‌های معیشتی و بهداشتی در ایام شیوع کرونا از جمله حمایت‌های صورت گرفته از این خانواده‌ها است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد با بیان اینکه هدف اصلی انجمن در سال جاری اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده است، اظهار کرد: طرح «نذر اشتغال امام هشتم» در همین راستا در حال برگزاری است که  کلاس آموزشی بافت گبه و نخ‌ریزی از جمله بخش‌های این طرح است که دستگاه‌های آن توسط خیرین تأمین می‌شود و افراد از این طریق از یک تا 2 و نیم میلیون درآمدزایی دارند.

وی در پایان گفت: هیچ کمک دولتی به انجمن نشده و همه امورات با کمک موسسه‌های خیریه، کمک‌های مردمی و درآمد موسسه انجام می‌شود.

انتهای پیام/68036

نظر شما