شناسهٔ خبر: 47853637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

رئیس حفا ناجا: انتخابات در شرایط امنیت و آرامش در حال انجام است

تهران- ایرنا- رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا با اعلام این‌که تا این لحظه مشکل امنیتی گزارش نشده است، گفت: با تمام تهدیدات و خط و نشان‌های دشمنان، انتخابات ۱۴۰۰ با تلاش‌های مجاهدانه پلیس در امنیت و آرامش در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شامگاه جمعه پایگاه خبری پلیس، سردار "محسن فتحی زاده" با قدردانی از تلاش‌ها، تدابیر و اقدامات فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در خصوص تامین نظم و امنیت و انضباط انتخابات، بیان داشت: فرماندهی پایتخت از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که همه نگاه‌ها و توجهات به سمت تهران است.

وی با اشاره به این‌که مسئولیت تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است، ابراز داشت: بایستی مشکلات، چالش‌ها و اشکالات این‌گونه برنامه‌ها احصا و به مبادی مربوط به منظور اقدامات بایسته در راستای مرتفع شدن آن‌ها به مبادی مربوطه ارائه شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه انتخابات همایش همدلی، وفاق و انسجام بود که ملت بزرگ ایران در این همایش مشارکت داشته‌اند، اظهار داشت: امید است با حضور پرشور و شعور مردم دولت مقتدر و توانمندی شکل گیرد که نتایج و برکات آن به کشور و مردم بازگردد.

سردار رحیمی: ملت با حضور پرشور در انتخابات نقشه دشمن را نقش بر آب کرد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در جلسه‌ای با تشریح اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته این فرماندهی در خصوص برگزاری انتخاباتی امن و آرام، بیان داشت: بحمدالله با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در پایتخت نداشته‌ایم و انتخابات در کمال امنیت و آرامش و با استقبال مردم در حال انجام است.

سردار "حسین رحیمی" با اشاره به اینکه امروز در حقیقت یوم الله است، گفت: مردم گرانقدر ما علیرغم تلاش دشمنان کور دل برای مایوسی، ناامیدی و دلسردی مردم از نظام و انقلابشان با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند و نشان دادند که با وجود همه مشکلات با انقلاب و نظام خود همراه هستند و همواره انقلابی خواهند ماند.

نظر شما