شناسهٔ خبر: 47853593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

آیت‌الله جوادی آملی: پیروز انتخابات باید پاسخگوی مشکلات باشد

صاحب‌خبر -

آیت‌الله جوادی آملی گفت: هرکسی که پیروز انتخابات شود مسئول است و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد.

به گزارش ایرنا آیت الله جوادی آملی امروز با حضور در پای صندوق اخذ رای در محله احمدآباد شهر دماوند، به خبرنگاران اظهار داشت: مسئولانی که انتخاب می شوند در مقابل ملت بزرگ ایران مسئول هستند و مردم نیز در مقابلشان حق نقد و راهنمایی دارند، چون شما آنان را انتخاب کردید و از طرف شما سمت پیدا کردند و باید کار شما را انجام دهند.

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه امروز مشکلات مردم دیگر مشکلات عادی نیست و فقیر به این معنا نیست که کسانی که عضو کمیته امداد هستند جزو فقرا باشد، افزود: آن آبرومندی که نتواند زندگی خود را اداره کند و زیر بارگرانی است نیز فقیر محسوب می شود.

این مرجع تقلید افزود: آن کارمندی که حقوقش کفاف زندگی روزمره و تحصیل فرزندانش را ندهد، مانند کسی است که ستون فقراتش شکسته و نمی‌تواند گریه کند و اگر نتواند خودش را اداره کند، فقیر محسوب می‌شود.

وی با تاکید براینکه باید از فرد فرد این ملت بزرگوار تشکر کرد چون رای می دهند، گفت: نصیحت را ائمه بزرگوار معنا کردند و معنای نصیحت کردن مسئولین این نیست که انسان در روزنامه ها آبروی آنان را ببرد، نصیحت یعنی جامه دوزی نه پیرهن دری و جامه دری؛ دریدن، نصیحت نیست، دوختن، نصیحت است.

وی افزود: امیدواریم خداوند سبحان با دعای نورانی امام زمان که عرض کرد خدایا تو را به حق کسی که در دریاها و صحراها مناجات می کند که آن مناجات صد در صد است به داد این مردم برسد.

انتهای پیام

نظر شما