شناسهٔ خبر: 47850405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

حضرت آیت الله جوادی آملی: منتخبین در مقابل ملت ایران مسئول هستند/ مشکلات مردم، مشکلات عادی نیست

صاحب‌خبر -

شفقنا- حضرت آیت الله جوادی آملی امروز با حضور در پای صندوق اخذ رای در محله احمدآباد شهر دماوند، اظهار داشتند: مسئولانی که انتخاب می شوند در مقابل ملت بزرگ ایران مسئول هستند و مردم نیز در مقابلشان حق نقد و راهنمایی دارند، چون شما آنان را انتخاب کردید و از طرف شما سمت پیدا کردند و باید کار شما را انجام دهند.

به گزارش شفقنا از ایرنا، مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امروز مشکلات مردم دیگر مشکلات عادی نیست و فقیر به این معنا نیست که کسانی که عضو کمیته امداد هستند جزو فقرا باشد، افزودند: آن آبرومندی که نتواند زندگی خود را اداره کند و زیر بارگرانی است نیز فقیر محسوب می شود.

ایشان ادامه دادند: آن کارمندی که حقوقش کفاف زندگی روزمره و تحصیل فرزندانش را ندهد، مانند کسی است که ستون فقراتش شکسته و نمی‌تواند گریه کند و اگر نتواند خودش را اداره کند، فقیر محسوب می‌شود.

آیت الله جوادی آملی با تاکید براینکه باید از فرد فرد این ملت بزرگوار تشکر کرد چون رای می دهند، گفتند: نصیحت را ائمه بزرگوار معنا کردند و معنای نصیحت کردن مسئولین این نیست که انسان در روزنامه ها آبروی آنان را ببرد، نصیحت یعنی جامه دوزی نه پیراهن دری و جامه دری؛ دریدن، نصیحت نیست، دوختن، نصیحت است.

ایشان افزودند: هرکسی که پیروز انتخابات شود مسئول است و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد.

مرجع تقلید شیعیان ادامه دادند: امیدواریم خداوند سبحان با دعای نورانی امام زمان که عرض کرد خدایا تو را به حق کسی که در دریاها و صحراها مناجات می کند که آن مناجات صد در صد است به داد این مردم برسد.

نظر شما