شناسهٔ خبر: 47848781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی:

فرماندار: کمبود تعرفه رای در شهرستان چهارباغ نداریم

کرج- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ گفت: با توجه به ازدحام مردم و حضور پرشور پای صندوق‌های رأی، کمبود تعرفه رای در این شهرستان نداریم.

صاحب‌خبر -

 قدرت الله شمیرانی با بیان اینکه کمبود تعرفه در شهرستان چهارباغ برطرف شد، اظهار داشت: تعرفه رأی در تمامی شعب به میزان کافی توزیع شده است و کمبود تعرفه در یکی از شعبه های پر ازدحام اخذ رأی خیلی سریع برطرف شد .

وی اظهار داشت: تعرفه رأی در تمامی شعب به میزان کافی توزیع شده است  و کمبود تعرفه در یکی از شعبه های پر ازدحام اخذ رأی خیلی سریع برطرف شد .

سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ افزود: از صبح جمعه انتخابات با دقت در تمامی شعب اخذ رأی با سلامت کامل در حال برگزاری است و تمام شعب اخذ رای در شهرستان بدون مشکل فعال هستند.

شمیرانی بیان کرد: تعرفه کافی برای رأی ریاست جمهوری به اندازه کافی موجود است و از این بابت نگرانی نداریم.

وی تصریح کرد: حضور مردم بسیار باشکوه و غیر قابل پیش بینی بود؛ ازدحام در شعب اخذ رای وجود دارد و شرایط رأی گیری در آرامش برقرار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ  با اشاره به اینکه انتخابات تجلی اراده مردم است، یادآور شد: مشارکت شهروندان در این شهرستان خوب و پرشور بوده است.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

نظر شما