شناسهٔ خبر: 67595166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز:

پلیس شیراز مانع خودکشی دختر جوان شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: خانمی جوان که از روی پل خودرویی معالی‌آباد این شهر قصد خودکشی داشت، با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، اسماعیل زراعتیان امروز_ سه‌شنبه نوزدهم تیر_ اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی دختری جوان روی پل "معالی آباد" شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری "۲۳ گلدشت" به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران مشاهده کردند خانمی جوان ۲۲ ساله قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب کند که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اطلاع به سازمان‌های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفتند.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: مأموران با آرامش و فن بیان مناسب و همکاری مأموران آتش‌نشانی و اورژانس، موفق شدند، وی را از این اقدام منصرف کنند.

زراعتیان با بیان اینکه این شهروند اظهار کرده به دلیل اختلاف با نامزدش، قصد خودکشی داشته است، به خانواده‌ها توصیه کرد: در صورت تمایل به دریافت خدمات مشاوره رایگان از کارشناسان خبره و توانمند فراجا به کلانتری‌های محل سکونت خود مراجعه کنند، تا از بروز رفتارهای پرخطر این چنینی پیشگیری شود.

نظر شما