شناسهٔ خبر: 47842869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار شهرستان کوهرنگ مطرح کرد:

حضور پرشور مردم شهرستان کوهرنگ برای شرکت در انتخابات

مردم شهرستان کوهرنگ از ساعات اولیه و با حضور در صف های طولانی اشتیاق خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

«مرتضی زمانپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مردم شهرستان کوهرنگ امروز (جمعه 28 خرداد) از ساعات اولیه و با حضور در صف های طولانی اشتیاق خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اعلام کردند.

 

فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: شعب اخذ رای در شهرستان کوهرنگ از ساعت هفت صبح شاهد حضور مشتاق مردم برای شرکت در انتخابات است تا رای خود را به صندوق بیندازند.

 

وی ابراز کرد: مردم شهرستان کوهرنگ در دوره های گذشته انتخابات هم مشتاقانه در انتخابات شرکت کرده اند و شهرستان نمونه کشوری در بحث حضور در انتخابات هم شناخته شده است.

 

زمانپور از استقرار ۹۶ شعب اخذ رای ریاست‌جمهوری و ۱۴۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: صندوق‌های سیار شب گذشته به مناطق سخت‌گذر ارسال شده است و هم‌اینک در تمامی شهرها و روستاهای شهرستان انتخابات در حال برگزاری است.

 

زمانپور تصریح کرد: ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرس مسئولیت برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

 

فرماندار کوهرنگ از تامین بالگرد برای جمع‌آوری صندوق‌های رای پس از اتمام زمان انتخابات خبر داد و گفت: تمام تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن و حداکثری در شهرستان فراهم شده است.

 

زمانپور به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: در این عرصه ۸۳۴ نامزد در روستاها و ۲۷ نامزد در شهرها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

پایان پیام/361

نظر شما