شناسهٔ خبر: 47842593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی دولت:

اجازه ندهیم روزنه‌های امید بسته شود

ربیعی در رشته توییتی با تاکید براینکه باید میراث صندوق ها را مراقبت و اجازه پایکوبی به بدخواهان ایران ندهیم؛ تصریح کرد: امیدوارم که امروز با اراده شما مردم بار دیگر ثابت کنیم که اجازه نخواهیم داد عده ای روزنه‌های امید ما را ببندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، «علی ربیعی» سخنگوی دولت در رشته توییتی نوشت: هم وطنانم، بیایید گلایه ها را به فردای انتخابات بسپاریم تا در کنار هم همه آن گلایه‌ها را به مطالبه و تغییر تبدیل کنیم. روز انتخابات روز آبیاری بذر امید است؛ روزی که اگر گلایه ای هم هست با زبان رای باید جاری شود. به عنوان کسی که همواره و همچنان به آرمان اصلاح و ترقی بر مبنای ارزش های انقلاب اسلامی متعهد و کوشا بوده ام، می گویم که مشارکت حداکثری و تلاش برای بارور کردن بذرهای امید، تنها را اصلاح خردمندانه و ماندگار است.

 

وی ادامه نوشت: «فارغ از اینکه نتیجه آرا چه کسی خواهد بود، صندوق و مشارکت، میراث گرانبها است از زحمات، تلاش‌ها، زندان‌ها، تبعیدها و خون‌هایی که خاک وطن را لاله‌گون کردند و جمهوریت را برای فرزندان ایران برجای گذاشتند.» 

 

ربیعی تاکید کرد: از صمیم قلب امیدوارم که امروز با اراده شما مردم بار دیگر ثابت کنیم که اجازه نخواهیم داد عده ای روزنه‌های امید ما را ببندند. باید میراث صندوق ها را مراقبت و اجازه پایکوبی به بدخواهان ایران و تحریم‌گران ندهیم. 

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- در حال برگزاری است.

 

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.  زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

پایان پیام/50

نظر شما