شناسهٔ خبر: 47845007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

سخنگوی دولت: اجازه نخواهیم داد روزنه‌های امید را ببندند

صاحب‌خبر -

علی ربیعی، سخنگوی دولت در رشته توییتی با تاکید براینکه باید میراث صندوق ها را مراقبت و اجازه پایکوبی به بدخواهان ایران ندهیم؛ تصریح کرد: امیدوارم که امروز با اراده شما مردم بار دیگر ثابت کنیم که اجازه نخواهیم داد عده ای روزنه‌های امید ما را ببندند.

به گزارش ایرنا، ربیعی در رشته توییتی نوشت: هم وطنانم، بیایید گلایه ها را به فردای انتخابات بسپاریم تا در کنار هم همه آن گلایه‌ها را به مطالبه و تغییر تبدیل کنیم. روز انتخابات روز آبیاری بذر امید است؛ روزی که اگر گلایه ای هم هست با زبان رای باید جاری شود. به عنوان کسی که همواره و همچنان به آرمان اصلاح و ترقی بر مبنای ارزش های انقلاب اسلامی متعهد و کوشا بوده ام، می گویم که مشارکت حداکثری و تلاش برای بارور کردن بذرهای امید، تنها را اصلاح خردمندانه و ماندگار است.

وی ادامه نوشت: «فارغ از اینکه نتیجه آرا چه کسی خواهد بود، صندوق و مشارکت، میراث گرانبها است از زحمات، تلاش‌ها، زندان‌ها، تبعیدها و خون‌هایی که خاک وطن را لاله‌گون کردند و جمهوریت را برای فرزندان ایران برجای گذاشتند.»

ربیعی تاکید کرد: از صمیم قلب امیدوارم که امروز با اراده شما مردم بار دیگر ثابت کنیم که اجازه نخواهیم داد عده ای روزنه‌های امید ما را ببندند. باید میراث صندوق ها را مراقبت و اجازه پایکوبی به بدخواهان ایران و تحریم‌گران ندهیم.

انتهای پیام

نظر شما