شناسهٔ خبر: 47839114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای دشمنان را مایوس می‌کنند

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: مردم ما امروز با حضور پرشور در پای صندوق های رای یک بار دیگر حماسه بزرگ خلق کرده و دشمنان کشور را مایوس می کنند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی روز جمعه در نخستین ساعت اخذ رای با حضور در مسجد جامع تربت‌حیدریه پس از رای دادن طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مردم می‌خواهم در همان ساعات اولیه در پای صندوق‌های اخذ رای حضور پیدا کنند.
وی ادامه داد: بر اساس آموزه‌های قرآنی شایسته است در اموری که رضای خداوند و نیز تکلیف است، شتاب شود و حضور پرشور در انتخابات هم از این امور است.
از مجموع جمعیت ۲۲۵ هزار نفری شهرستان تربت‌حیدریه، ۱۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات هستند که از این تعداد پنج هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز رای اولی می‌باشند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در۲۰۵ شعبه مناطق شهری و روستایی شهرستان تربت‌حیدریه در حال برگزاری است.

در شهرستان تربت‌حیدریه، چهار هزار و ۵۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی، بازرسان و ناظران انتخابات در برگزاری این رویداد ملی مشارکت دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما