شناسهٔ خبر: 47843252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

فرمانده سپاه تربت حیدریه: مشارکت حداکثری زمینه‌ساز تحول در کشور است

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌‎حیدریه گفت: با حضور حداکثری پای صندوق رای می‌توان در مدل اداره کشور تحول ایجاد کرد و شاهد جهش های مطلوب در همه حوزه ها بود چون قهر با صندوق رای به معنی آن است که دیگران بیایند و برای ما تعیین تکلیف کنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس خطاب به مردم عزیز کشور می‌گویم حتی اگر از وضعیت موجود ناراضی و قائل به تغییر وضعیت هستید فقط در پای صندوق آرا تعیین تکلیف کنید.
وی ادامه داد: امروز عبادتی که می‌خواهیم انجام بدهیم باید ادا کرد عبادتی که قضا ندارد و ثمره این حرکت ملی، برای سال‌ها در انقلاب و نظام خواهد ماند
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌‎حیدریه گفت: حضور پرشور مردم در همین ساعات ابتدایی آغاز انتخابات حاوی یک پیام مهم است که مردم همچون گذشته با عقلانیت و درایت و با حضور حداکثری خود پاسخ هجمه‌های دشمن را خواهند داد.
مجموع جمعیت ۲۲۵ هزار نفری شهرستان تربت‌حیدریه، ۱۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات و پنج هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز رای اولی هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در ۲۰۵ شعبه مناطق شهری و روستایی شهرستان تربت‌حیدریه در حال برگزاری است.

در شهرستان تربت‌حیدریه، چهار هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرسان و ناظران انتخابات در برگزاری این رویداد ملی مشارکت دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما