شناسهٔ خبر: 47838899 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

فعالیت ۷۷۹ شعبه اخذ رأی در استان سمنان /۵۱۹ هزار واجد شرایط هستند

دانایی با بیان اینکه استان سمنان ۵۱۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد، گفت: ۷۷۹ شعبه اخذ رأی دراین استان فعالیت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ، سید «عباس دانایی» در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان از ساعت هفت صبح در ۷۷۹ شعبه اخذ رأی در استان حضور پیدا کردند گفت: تا ساعت ۹:۱۵ صبح امروز به واسطه اینکه ۲۴ فرایند از ۲۵ فرایند انتخابات به صورت الکترونیک است، ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در استان سمنان در پای صندوق رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

 

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به اینکه ۵۱۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان سمنان هستند اظهارداشت: حضور مردم استان در ساعات اولیه فرایند انتخابات بسیار خوب و چشمگیر بوده و امیدواریم تا پایان رأی‌گیری شاهد حضور تمامی افراد واجد شرایط رأی دادن پای صندوق‌های رأی باشیم.

 

وی تصریح کرد: تمامی کسانی که ۱۸ سال تمام دارند، یعنی متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن واجد شرایط رأی دادن هستند.

 

دانایی افزود: از ساعت هفت صبح امروز، فرایند رأی‌گیری به واسطه بیماری کرونا، ۱ ساعت زودتر از روال سال‌های قبل آغاز شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه تا زمانی که مردم در شعبات اخذ رأی حضور داشته باشند، فرایند رأی‌گیری در استان ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: همراه داشتن شناسنامه یا شماره ملی برای رأی دادن، ضروری است و رأی‌دهندگان هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

پایان پیام/276

نظر شما