شناسهٔ خبر: 47838084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور پرشور مردم سمنان در ۷۷۹ شعبه اخذ رأی/ استاندار سمنان رأی داد

مردم برای شرکت در انتخابات از ساعت هفت صبح در ۷۷۹ شعبه اخذ رأی در استان سمنان حضور دارند؛ استاندار سمنان نیز در مسجد المهدی سمنان، رأی خود را به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فرآیند اخذ رأی از واجدان شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا از هفت صبح همز‌مان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان، به همراه اعضای شورای تأمین استان با حضور در شعبه شماره ۱۲۴ اخذ رأی واقع در مسجد المهدی شهر سمنان، رأی خود را به صندوق انداخت.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: تا ساعت ۹:۱۵ دقیقه امروز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، تعداد ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم استان سمنان با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به درون صندوق انداخته‌اند.‌

سیدعباس دانایی با بیان اینکه مردم استان سمنان از ساعت هفت صبح در ۷۷۹ شعبه اخذ رأی در استان حضور پیدا کردند، افزود: تاکنون که ساعت ۹:۱۵ دقیقه صبح است؛ به‌واسطه اینکه ۲۴ فرآیند از ۲۵ فرایند انتخابات به‌صورت الکترونیک است، ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در استان سمنان در پای صندوق رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه ۵۱۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان سمنان هستند، ادامه داد: حضور مردم استان در ساعات اولیه فرآیند انتخابات بسیار خوب و چشمگیر بوده و ان‌شاءلله تا پایان رأی‌گیری شاهد حضور تمامی افراد واجد شرایط رأی دادن پای صندوق‌های رأی باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه تمامی کسانی‌که ۱۸ سال تمام دارند، یعنی متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: از ساعت هفت صبح امروز، فرایند رأی‌گیری به‌واسطه شیوع بیماری کرونا، یک ساعت زودتر از روال سال‌های قبل آغاز شده است و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد و پس از آن در صورت لزوم با دستور وزیر کشور، این زمان تمدید خواهد شد.

دانایی با بیان اینکه تا زمانی که مردم در شعبات اخذ رأی حضور داشته باشند، فرایند رأی‌گیری در استان ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: همراه داشتن شناسنامه یا شماره ملی برای رأی دادن، ضروری است و رأی‌دهندگان هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما