شناسهٔ خبر: 47838348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در نخستین ساعت رای‌گیری انجام شد؛

اخذ ۹ هزار و ۴۰۵ رای از شهروندان خراسان رضوی

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز - جمعه - ۹ هزار و ۴۰۵ رای در سطح استان به صندوق انداخته شده است.

صاحب‌خبر -

محمدعلی نبی‌پور در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد افزود: هم‌اکنون کار رای‌گیری از شهروندان خراسان رضوی در سطح افزون بر ۹۹ درصد شعبه‌های رای‌گیری انتخابات استان جریان دارد.

وی ادامه داد: تنها در شمار اندکی از شعب رای‌گیری مشهد، ناهماهنگی کارت ناظران با دستگاههای الکترونیکی ایجاد مشکل کرد که هیات نظارت با دادن کدی یکسان به کاربرانی که با مشکل کد مواجه بودند، مشکل را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه همه عوامل و مسوولان شعبه‌ها از ساعت ۶ صبح امروز در محل کار خود حضور یافته‌اند، گفت: فقط در ۱۵ دقیقه نخست آغاز رای‌گیری،  کار شعبه‌ها با اندکی اختلال همراه بود.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی به الزام قانونی صدور ۲ کارت مختص ماموران ناظر و اجرایی برای آغاز کار در شعبه‌های رای‌گیری اشاره و بیان کرد: امروز صبح برای دقایقی فعال شدن کارت ناظران برخی از شعبه‌های رای در استان با مشکل همراه شد که به سرعت مرتفع شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،  دومین دوره انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز (جمعه)  در پنج هزار و ۷۳ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی در حال برگزاری است.

در مجموع  ۱۷ هزار و ۸۶۰ نامزد در خراسان رضوی برای کسب هشت هزار و ۷۳۷ کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا به رقابت می پردازند و سه نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز در حال رقابت برای تعیین یک نماینده باقیمانده این استان در این مجلس هستند.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما