شناسهٔ خبر: 47834413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۰۰ خبرنگار و عکاس کردستانی انتخابات را پوشش می‌دهند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان گفت: بیش از ۲۰۰ نفر خبرنگار و عکاس انتخابات ۲۸ خرداد را پوشش خبری می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی مفاخری رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان اظهار داشت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد توسط بیش از ۲۰۰ خبرنگار و عکاس در این استان پوشش خبری و تصویری داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه از این تعداد حدود ۴۰ نفر عکاس و خبرنگار در مرکز استان به پوشش اخبار انتخابات می‌پردازند، اضافه کرد: بیشتر این خبرنگاران و عکاسان از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان هستند تا در کمترین زمان ممکن همه اخبار مربوط به این رویداد سرنوشت ساز را به اطلاع مردم برسانند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان با بیان اینکه همه امکانات برای انعکاس مطلوب اخبار انتخابات فراهم شده و در این راستا هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد، گفت: برای همه این افراد کارت صادر شده تا بتوانند در شعبه‌های اخذ رای حاضر و به رسالت خود عمل کنند.

مفاخری از همه مردم استان خواست هم، چون سنوات گذشته در انتخابات این دوره هم حضوری پرشور و فعال داشته باشند چراکه مشارکت آن‌ها علاوه بر یاس و ناامیدی دشمنان عامل موثری در سهیم شدن در سرنوشت و آینده کشورمان است بنابراین همه با هم برای عمل به این وظیفه ملی پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم.

برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در استان کردستان یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای تعیین شده که ۵۸۴ شعبه آن شهری و ۸۳۵ مورد نیز روستایی است؛ حدود ۳۰ هزار نفر کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در کردستان انجام خواهند داد.

از ۳۲ شهر استان، شورای اسلامی ۲۵ شهر پنج نفره، ۶ شهر ۷ نفره، یک شهر ۹ نفره و تعداد کرسی‌های اصلی ۱۷۶ کرسی و مجموع کرسی‌های اصلی و علی‌البدل ۲۸۷ مورد است.

تعداد کرسی‌های اصلی شورا‌های اسلامی روستایی سه هزار و ۹۹۸ کرسی و مجموع اصلی و علی‌البدل ۶ هزار و ۶۵۴ کرسی است، ضمن اینکه انتخابات در یک هزار و ۳۱۴ روستا برگزار خواهد شد، اما فعلا ۵۱ روستا به حد نصاب نرسیده و امیدواریم این روستا‌ها نیز به حد نصاب برسد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

نظر شما