شناسهٔ خبر: 47830092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب توطئه دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم پای صندوق های رأی، گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین انقلاب و مردم بوده تا این فاصله را خودشان پر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(27خرداد)، در دیدار با مدیران و کارگزاران حج در استان لرستان با گرامیداشت دهه کرامت، اظهارداشت: حج کانون محبت همه مسلمانان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تجلی وحدت و همدلی در مناسک حج، افزود: مسائل و مشکلات عبادی و سیاسی و اجتماعی مسلمانان در آن محلی که کانون عواطف و احساسات است در آنجا متمرکز و تبلورش آنجا مشاهده می شود و قدرتش در آنجا بر علیه دشمنان اسلام نمایان است.

 

وی ادامه داد: تجلی قدرت مسلمانان مسائل جهان اسلام در مناسک حج به نمایش گذاشته می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه هدف از برپایی موسم حج که سالی یکبار، هفته ای یکبار در نماز جمعه برپا می شود، برای این است که مسلمانان عظمت خودشان را به دشمنان دین اسلام آشکار کنند، اظهارداشت: در عین حال نیز اعمال دینی و عبادی آن محفوظ است.

 

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی به علت شیوع ویروس کرونا مناسک حج تعطیل شده است، گفت: از جنبه های دیگر سپاسگزاری به درگاه خداوند این است که در این موقعیت حساس امروز که دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب استف باید هوشیار عمل کنم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: پای صندوق رأی نرفتن یعنی بین نظام و مردم فاصله ایجاد شدن و دشمن قصد دارد که این فاصله را خودشان پر کنند.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پر کردن این فاصله توسط دشمنان به معنای ایجاد فاصله بین جوانان و نوجوانان از نظام اسلامی است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار ایران اسلامی را حفظ و تقویت و نقشه های دشمن را خنثی خواهد کرد.

 

پایان پیام/666

نظر شما