شناسهٔ خبر: 47837895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری لرستان خبر داد؛

تشکیل ۲۵ شعبه ویژه جرائم و تخلفات انتخاباتی در لرستان

رزم، گفت: در راستای برگزاری انتخاباتی در کمال امنیت و آرامش ۲۵ شعبه ویژه جرائم و تخلفات انتخاباتی در لرستان تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، امروز(28 خرداد)، در  جمع خبرنگاران، به اهمیت حضور مردم پای صندوق های رأی و نقش آنان در تعیین سرنوشت کشور، اظهارداشت: مردم بر سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود دخالت دارند.

 

مردم پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی هستند

 

رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه این حکومت توسط خود مردم اداره می‌شود، افزود: رأی مردم تجلی ادامه راه شهدا و ماندن پای انقلاب و آرمان های امام راحل است.

 

وی حضور مردم پای صندوق های رأی را سبب ایجاد یأس و ناامیدی بین دشمنان عنوان کرد و گفت: رأی مردم خنثی کننده دسیسه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

 

رزم در ادامه انتخابات تجلی مظهر، اراده و اقتدار ملت اسلامی عنوان کرد و اظهارداشت: حضور مردم پای صندوق های رأی نشان دهنده عظمت و اقتدار نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد که انتخابات در مال امنیت و آسایش برگزار شود، تصریح کرد: حضور متولیان در انتخابات نیز سلامت و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ را تضمین خواهد کرد.

 

رزم با اشاره به تشکیل ستادهای ملی و استانی برای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات در استان، یادآور شد: ۲۵ شعبه در استان ویژه جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است .

پایان پیام/666

نظر شما