شناسهٔ خبر: 47822456 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه موقت شهرکرد:

برای حفظ ارزش‌های انقلاب و تداوم راه امام باید حضور حداکثری در انتخابات داشت

امام جمعه موقت شهرکرد با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، گفت: برای حفظ خون شهدا، ارزش‌های انقلاب و تداوم راه امام و رهبری می‌طلبد تا در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در آیین گرامیداشت روز امامزادگان که در امامزاده سیدمحمد روستای بارده برگزار شد با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، گفت: برای حفظ خون شهدا، ارزش‌های انقلاب و تداوم راه امام و رهبری می‌طلبد تا در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

او افزود: امروز کشور در موقعیت حساسی قرار گرفته است و برای عبور سالم از این موقعیت، نیاز است تا حضور پرشور و آگاهانه‌ای در انتخابات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام فاطمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عقیدتی است، اظهار داشت: هیچ سیاستمداری نمی‌توانست چنین انقلابی را شکل دهد و به پیروزی برساند.

او به نقش مرجعیت و رهبری دینی در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی، مرجع تقلید و پیشوای شیعیان بر اساس اعتقاد، دین و ایمان مردم، ملت را به حرکت درآورد و توانستند کار بزرگی انجام دهد و نظامی را شکل دهند که امروز به جایگاه مهمی در منطقه و دنیا دست یافته است.

حجت‌الاسلام فاطمی در ادامه با بزرگداشت جایگاه امامزادگان، بر ضرورت تبیین بیش از پیش جایگاه خاندان عصمت و طهارت تاکید کرد و گفت: باید به امامزادگان احترام گذاشت و از ظرفیت آن‌ها در تقویت معارف و شناخت مردم نسبت به دین بیش از پیش بهره گرفت.

او با اشاره به نحوه ورود برخی از امامزادگان به ایران، خاطرنشان کرد: امامزادگان در دوران حیات خود و پس از آن برای مردم کشور برکات بسیاری داشتند.

حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم اظهار داشت: اگر امامزادگان نبودند فقه شیعه کامل نمی‌شد.

او افزود: امامزادگان سند افتخار ملت ایران هستند چرا که مردم ایران با آغوش باز پذیرای خاندان عصمت و طهارت شدند و از سوی دیگر به سبب برکت حضور امامزادگان است که امروز پرچم شیعه به دست ایران برافراشته شده است.

امیری تصریح کرد: برکات حضور امامزادگان به حدی است که باید برای هریک کتابچه‌ای نوشت و آن را تبدیل به سند کرد.

او با اشاره به انجام اقداماتی با محوریت امامزادگان استان در دوران شیوع کرونا، اظهار داشت: توزیع ۳۰ هزار بسته غذایی در بقاع متبرکه، ذبح ۱۳۰ گوسفند و توزیع ۳۰۰ هزار غذای گرم از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/ف

نظر شما