شناسهٔ خبر: 47817346 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

رهبر انقلاب: کشور توانمندی هستیم

رهبر معظم انقلاب بیان کردند: ما ملت قدرتمند و قوی هستیم و این توانمندی‌ها از چشم دشمنان هم پوشیده نیست.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با ملت ایران سخن گفتند.

رهبر معظم انقلاب بیان کردند: برخی با تحلیل‌های غلط می‌خواهند روح یأس و ناامیدی را تزریق کنند. از دشمن توقعی نیست، اما در داخل برخی با تحلیل‌های ضعیف حرف‌هایی می‌زنند که می‌خواهند مردم را مأیوس کنند. من می‌گویم این غلط است. یأس و ناامیدی مطلقاً معنایی ندارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: مردم ما قوی هستند و کشور ما قوی است. من در بیانیه گام دوم توضیح دادم؛ ما ملت قدرتمند و قوی هستیم و این توانمندی‌ها از چشم دشمنان هم پوشیده نیست. هرجا ملت ما همت کرد، کار‌های بزرگ انجام داد، از جمله پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و آخرین مورد واکسن کرونا.

رهبر معظم انقلاب افزودند: خب جوانان ما منتظر نماندند که دست‌های بخیل، واکسن را به ما بفروشند. جوان‌های ما از همان روز‌های اول شروع کردند در طرق مهمی کار کردند تا به واکسن رسیدند. ما شدیم جزء پنج شش کشوری که می‌توانند واکسن کرونا را تولید و گفتند می‌توانند در ماه واکسن زیادی تولید کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: این توانایی ملت را نشان می‌دهد. قبلاً هم برای رادیودارو احتیاج پیدا کردیم به اورانیوم ۲۰ درصد. در مدت کوتاهی ظرف چندماه جوانان ما همت کردند و ۲۰ درصد را ساختند. حالا این‌ها داد و فریاد می‌کنند که چرا ۲۰ درصد ساختید؟ الان دارند ۶۰ درصد می‌سازند البته همه این‌ها برای استفاده صلح‌آمیز است.

رهبر معظم انقلاب گفتند: در عرصه دفاعی هم همین‌طور. به ما نمی‌دادند، امّا امروز مؤثر‌تر آن را داریم. این ملت با این توانمندی و همت و بنیه قوی را نمی‌شود مأیوس کرد و کسانی که تحلیل‌های بی‌مورد می‌کنند که حاصلش یأس آفرینی است کار غلطی می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_394651" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/819432/394651?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما