شناسهٔ خبر: 47810684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان مرکز استان خبرداد

پایش هفتگی اراذل از سوی پلیس گلستان

سیدحسین حسینی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از شناسایی و پایش باندهای اراذل‌واوباش در استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی امروز چهارشنبه ۲۶ خردادماه در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان این خبر را اعلام کرد و گفت: به‌منظور شناسایی و برخورد سریع با اراذل‌واوباش از پارسال کار تشکیل بانک اطلاعاتی این افراد در دادسرای مرکز استان آغاز و تاکنون ۱۸۰ نفر شناسایی و پرونده برای آنان تشکیل شده است.

وی افزود: تعدادی از پرونده‌های تشکیل شده رسیدگی و کیفرخواست صادرشده و مابقی هم در حال طی روند قانونی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان ادامه داد: این افراد از سوی پلیس و دستگاه قضایی رصد می‌شوند و موظف‌اند هفتگی، به‌صورت حضوری در کلانتری محل حاضر شوند.

سیدحسینی بیان کرد: مشخصات مجرمان تحت تعقیب و کسانی که قرار تعلیق برای آنان صادرشده است نیز در سامانه ثبت و مشخصات آنها در دسترس دادگستری‌های سراسر کشور قرار گرفته است.

وی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرائم خشن در دادسرای مرکز استان هم خبرداد و گفت: این شعبه در کنار یک تیم ویژه از نیروهای زبده پلیس، شناسایی، دستگیری و روند رسیدگی به جرائم خشن استان را دنبال می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، سیدحسینی شناسایی و دستگیری مجرمان تبر به دست اخیر استان را هم حاصل تلاش شبانه‌روزی این تیم قضایی و انتظامی عنوان کرد و گفت: همه مجرمان چند پرونده خبرساز هفته‌های اخیر دستگیر شده‌اند و تا زمان تکمیل رسیدگی پرونده در زندان هستند.

انتهای پیام

نظر شما