شناسهٔ خبر: 47791381 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سامسونگ تصمیمی برای توقف تولید گلکسی S21 FE ندارد

شرکت سامسونگ نسبت به انتشار گزارشی مبنی بر توقف تولید یکی از تلفن های جدید این شرکت به دلیل کمبود تراشه بیانیه ای را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بلومبرگ؛ روز گذشته گزارشی مبنی بر اینکه سامسونگ در پی کمبود جهانی تراشه قصد توقف تولید گلکسی S21 FE را دارد، منتشر شد. در این گزارش گفته شده بود که سامسونگ به علت کمبود تراشه تصمیم دارد تولید این تلفن را تعلیق کند. در این گزارش ادعا شده بود که سامسونگ ۲۱ خرداد توقف تولید S21 FE را به تامین کنندگان قطعات اعلام کرده و سفارشاتی را که گرفته بود لغو کرده است.

شرکای سامسونگ می‌گویند که تصمیم این شرکت عدم رونمایی و عرضه این تلفن جدید را در سال جاری در پی خواهد داشت. در گزارشاتی که قبلا منتشر شده بود، استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در این تلفن را تایید کرده بودند، اما گویا این تراشه به تلفن جدید گلکسی S۲۱ نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید

سامسونگ تصمیمی برای توقف و تعلیق تولید ندارد

امروز سامسونگ به انتشار این گزارش واکنش نشان داد و در پاسخ به توقف تولید گلکسی S21 Fan Edition به دلیل کمبود تراشه، اعلام کرد که هنوز تصمیمی در مورد تعلیق یا توقف تولید تلفن جدید خود نگرفته است. سامسونگ روز یکشنبه در یک پیام متنی گفت: "در حالی که ما نمی‌توانیم جزئیات محصول عرضه نشده را مورد بحث قرار دهیم، اما در مورد ادعای توقف و تعلیق تولید این محصول هنوز چیزی مشخص نشده است. "

الکترونیک تایمز کره جنوبی روز یکشنبه گزارش داد که این شرکت با استناد به شخصی ناشناس در صنعت، تولید نسخه ارزان قیمت Galaxy S21 را به دلیل کمبود پردازنده‌های برنامه Qualcomm متوقف کرده که مدتی بعد گزارش حذف شد. انتظار می‌رفت که S21 FE اواخر امسال عرضه شود.

تولید یکی از تلفن های هوشمند سامسونگ به دلیل کمبود جهانی تراشه متوقف شد

گفتنی است؛ کمبود جهانی تراشه مشکلاتی را برای شرکت‌های مختلف در حوزه فناوری و حتی خودروسازی ایجاد کرده که سامسونگ قصد داشت تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را فقط در تلفن‌های تاشو مورد استفاده قرار دهد. این شرکت ماه آینده میلادی از گلکسی Z Fold و Z Flip3 رونمایی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما