شناسهٔ خبر: 47773180 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پخش مجموعه نمایشی به رنگ امید از رادیو جهانبین

مجموعه نمایشی "به رنگ امید" با موضوع انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از رادیو جهان بین صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری پخش می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، مجموعه نمایشی "به رنگ امید" با موضوع انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در پنج قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی الهه علیزاده از رادیو جهان بین  پخش می شود.

این مجموعه نمایشی داستان یکی از بانوان زحمتکش روستایی به نام صدیقه است که علی رغم مخالفت اطرافیان؛ برای جلوگیری از مهاجرت اهالی و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی روستا به پیشنهاد یکی از بانوان تحصیل کرده و کار آفرین حوزه کشاورزی، در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا ثبت نام کرده و برای رسیدن به اهداف خود سعی و تلاش وافری می‌کند.

بیشتر بخوانید

این داستان، نوشته هاجر کوشکی است که با بازیگری هنرمندان الهه علیزاده، مصطفی راد، سعید جوانبخت، ندا پولادآبادی، مهناز نجفی، نادیا شاهرخ، بابک کوهی فایق، رامک مردانی و داریوش یوسف زاده، افکتوری عماد صدری نژاد، صدابرداری رضا حیدری و کارگردانی داریوش یوسف زاده تولید و هر روز ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن صدای جهان بین می‌رود.

انتهای پیام/خ

نظر شما