شناسهٔ خبر: 47766699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معلمان رأی‌اولی‌ها را برای انتخاب صحیح هدایت کنند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با آموزش بینش سیاسی به رأی‌اولی‌ها آن‌ها را در انتخاب درست یاری کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در نشست روشنگری با موضوع مشارکت فرهنگیان و دانش‌آموزان رای‌اولی در انتخابات 1400 گفت: حرکت و اتفاق خاصی در کشور در حال رقم خوردن است که هر برنامه و نگاه و بینشی در سرنوشت کشور اثر می‌گذارد جایگاه افراد در جامعه متفاوت است  و هر فرد باید مجاهدت شهدا را جبران و دینی که بر گردن دارد را ادا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: انقلاب میراثی از امام راحل است و آغاز آن در خرداد ماه بوده است و در طول سال‌هایی که گذشت اتفاق‌های عظیمی در خردادماه شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: دشمن در هر انتخابات برای عدم حضور مردم سعی می‌کند در بین مردم رخنه کند و همدلی، همراهی و انسجام مردم را خدشه‌دار نماید اما همواره به واسطه نگاه درست و آزاد‌اندیش مردم و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری اتفاق‌های خوبی در کشور افتاده است.

قائدامینی عنوان کرد: حضور ما در پای صندوق‌های رای در زندگی و سرنوشت نسل حاضر و آینده تاثیر‌گذار است و حضور ما می‌تواند اقتدار نظام را نشان دهد و یاس دشمنان را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ارتباط آموزش و پرورش در کشور با افراد بسیار گسترده است  و در کل کشور بیش از یک میلیون فرهنگی و نزدیک به 15 میلیون دانش‌آموز داریم که هر دانش‌آموز به همراه پدر و مادرش جمعیتی نزدیک به 30 میلیون نفر است و این نشان‌دهنده  اهمیت آموزش و پرورش و جمعیت حداکثری آن در کشور است و انتخاب هریک از این دانش‌آموزان در آینده شغلی، تحصیلی و معیشتی‌شان تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه جایگاه فرهنگیان در باب اعتماد و اعتباری که در بین مردم دارند بسیار مشهود است، افزود: در هر اتفاق سیاسی که در کشور افتاده است نقس سیاسی فرهنگیان گسترده بوده است و نگرانی و دلواپسی‌های آنان در باب معیشت و گله‌مندی‎های اقتصادیشان باید رفع شود و نباید هیچ کدام از مشکلات باعث بی‌مهری به نظام شود.

قائدامینی با بیان اینکه فرهنگیان باید وظیفه تاثیرگذاری و ارشاد را دنبال کنند، گفت: باید نگاهمان به رای‌اولی‌ها باشد و به آنان مسایل سیاسی و اهمیت آن و بینش صحیح سیاسی را بیاموزیم و آن‌ها را به انتخاب درست هدایت کنیم.

انتهای پیام/68032   

نظر شما