شناسهٔ خبر: 47761035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سال ۱۳۹۷ استارت گلف کرمانشاه در اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه گفت: سال ۱۳۹۷ برای اولین بار در اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر گلف کشور سه ورزشکار کرمانشاهی مقام آوردند و این اتفاقی خوشایند و بی سابقه در گلف استان بود .

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اکبری رئیس هیات گلف استان کرمانشاه گفت : سال ۱۳۹۷ برای اولین بار در اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر گلف کشور سه ورزشکار کرمانشاهی مقام آوردند و سال بعد دو مدال گرفتیم که کسب این موفقیت درحالی بود که رقبای بسیار قدرتمندی داشتیم که سابقه سال‌ها حضور در تیم ملی را دارند و این اتفاقی خوشایند و بی سابقه در گلف استان بود.

او گفت : باتوجه به پیگیری‌هایی که طی یکی دوسال اخیر انجام دادیم، با حمایت و موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان زمینی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برای احداث یک زمین استاندارد ۱۸ میدانه مینی گلف اختصاص پیدا کرد که امیدواریم در تیر یا مرداد ماه شاهد افتتاح آن باشیم.

اکبری با بیان اینکه رشته‌های مختلفی همچون بهکاپ، مینی گلف، وودبال و کروکت در گلف کرمانشاه تاکنون راه اندازی شده، افزود: در صورتی که مدیران ورزش شهرستان‌ها همکاری کنند، آمادگی داریم با اعزام مربی این رشته‌ها را در شهرستان‌های استان هم راه اندازی کنیم.

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه افزود: در استان جمعا حدود ۶۵۰ ورزشکار فعال در رشته گلف داریم که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر بیمه شده ورزشی هستند و امسال هم افزایش قابل توجهی از نظر تعداد بیمه شده‌ها داشتیم.

انتهای پیام/د

نظر شما