شناسهٔ خبر: 47642926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» در استان اردبیل با ۲۰ درصد تخفیف آغاز شد

بحرالعلومی گفت: طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» همزمان با سراسر کشور با ۲۰ درصد تخفیف در کتب از امروز ۱۷ تا ۲۳ خردادماه در ۱۲ کتابفروشی استان اردبیل آغاز شد.

صاحب‌خبر -

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» همزمان با سراسر کشور  با 20 درصد تخفیف در کتب از امروز 17 تا 23 خردادماه در 12 کتابفروشی استان اردبیل آغاز شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: کتابفروشی های شریعتی، ولایت، خیام، بهروز، حکیم، الدورادو، دکتر بوک، اورنگ، افق و مولانا در شهر اردبیل، کتابفروشی دانشجو در شهر پارس‌آباد و کتابفروشی دنیز در شهر مشگین‌شهر مراکز فروش کتاب در این طرح هستند.

 

این مقام مسئول افزود: سقف خرید برای هر خریدار همچون طرح زمستانه 2 میلیون ریال برای هر فرد است و علاقمندان حوزه کتاب می توانند از تخفیف 20 درصدی یارانه خرید کتاب بهره مند شوند.

 

بحرالعلومی با اشاره به اینکه این تخفیف برای کتاب های عمومی، کودک و نوجوانان و دانشگاهی پیش بینی شده است، تاکید کرد: این فرصت مغتنمی برای علاقمندان حوزه کتاب است تا از تخفیف های این طرح استفاده کنند.

 

وی اعلام داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین معیارهای اجرایی این طرح فصلی در دوران شیوع بیماری کرونا است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: این طرح زمینه توزیع عادلانه یارانه برای کتابفروشان و خریداران حوزه کتاب را نیز فراهم کرده است.

 

پایان پیام/365

نظر شما