شناسهٔ خبر: 47612449 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین‌های انتخاباتی شورا‌های شهر استان ایلام؛

از تدابیر امنیتی اندیشیده شده در انتخابات تا مایوس شدن دشمنان با مشارکت در انتخابات

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از کاندیدا‌های شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز جمعه در حاشیه آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره)، گفت: مورد ضدامنیتی تاکنون در کشور مشاهده نشده است و همه نیرو‌های اطلاعاتی، امنیتی، قضایی، نظامی و سیاسی هماهنگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند.

او با بیان اینکه تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو در سراسر کشور اندیشیده شده، افزود: تلاش مسئولان امنیتی، قضایی، نظامی و سیاسی برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و بدون حاشیه و با مشارکت گسترده مردم است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اقتدار و وفاداری مردم به نظام را نمایان می‌کند و قدرت چانه زنی و موقعیت کشور در سطح بین المللی را افزایش می‌دهد.

او بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث یاس دشمنان خواهد شد و مهمترین مقوله حضور مردم در انتخابات پیش رو است و شرافت و عزت کشور به انتخابات ۲۸ خرداد ماه گره خورده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز جمعه برای حضور در آیین گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های امروز ایلام به استان سفر کرد.

مایوس شدن شمنان با مشارکت در انتخابات

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ایلام ،گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و هویت ایرانی اسلامی داد و جایگاه لگدمال شده ایران را به آن بازگرداند.

او ادامه داد: عزتمندی کنونی جمهوری اسلامی مرهون اندیشه‌های بلند امام خمینی (ره) و خون شهدا است و امروز مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صالح‌ترین فرد برای مدیریت دولت، عزت ایران اسلامی را بیشتر خواهد کرد.

او مطرح کرد: امام راحل ، ما را از ذلت بندگی آمریکا به این عزتی نشاند که امروز آمریکایی‌ها در برابر موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی در پایگاه نظامی عین الاسد جرات مقابله و پاسخگویی را نداشتند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات باعث مایوس شدن دشمنان می‌شود، افزود: ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر اقتدار ملی را نشان می‌دهند.

او اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در مقبولیت نظام و انقلاب تأثیرگذار بوده و دارای آثار و برکات زیادی است، از جمله آن تأمین کننده بودن امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی است.

او ادامه داد: با وقوع انقلاب اسلامی کشور در عرصه‌های علمی، نانو، نظامی، دفاعی و حوزه‌های دیگر به رشد چشمگیر در سطح بین المللی رسید به گونه‌ای که کشور‌های جبهه مقاومت با تاسی از انقلاب اسلامی به دستاورد‌های نظامی در برابر متجاوزان دست یافتند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه برخی با وجود تکیه بر مسند شهدا، به دنبال کارشکنی و بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات هستند، بیان کرد: خواست دشمنان نظام و انقلاب این است که مردم در پای صندوق آرا حاضر نباشند.

آمادگی پلیس در جهت تامین امنیت انتخابات

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف است، گفت: نیروی انتظامی وابسته به هیچ گروه و حزبی نیست و تحت امر فرمانده معظم کل قوا در حال انجام وظیفه می‌باشد.

او اظهار کرد: در روز انتخابات علاوه بر تامین امنیت محل اخذ رای، برقراری نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان نیز در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام ادامه داد: پلیس خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگترین شان می‌داند و برقراری امنیت آحاد جامعه افتخاری است که نصیب ما شده است.

او اظهار کرد: از شهروندان می‌خواهیم در ایام انتخابات، مشارکت‌های خود را مانند قبل با نیروی انتظامی حفظ کنند و هرگونه ناهنجاری را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

نظر شما