شناسهٔ خبر: 47580713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پالایش نفت آبادان ۵ - ۴ هیات فوتبال خراسان رضوی؛

تعیین قهرمان لیگ در یک ثانیه پایانی/جنگ خوزستانی ها با قهرمانی آبادانی ها در لیگ برتر شانزدهم به پایان رسید/سایپا دوم شد و خراسان رضوی سوم

آخرین هفته از مرحله ی نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز در شهرهای اهواز و آبادان برگزار شد و پالایش نفتی ها و ملی حفاری ضمن پیروزی بر تیم های هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران، بانوان طلایی پوش آبادان در مجموع به عنوان قهرمانی شانزدهمین دور رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، آخرین هفته از مرحله ی نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز به صورت همزمان در آبادان و اهواز برگزار شد. پالایش نفت در آبادان میزبان هیات فوتبال خراسان رضوی بود و سایپا در اهواز به دیدار ملی حفاری باید می‌رفت. پالایش نفت در صورت پیروزی مقابل حریف مشهدی و تساوی و یا شکست تیم سایپا در اهواز می توانست قهرمان لیگ برتر شود.

نتیجه ای که در اهواز رقم خورد حاکی از غیرت و تعصب تیم خوب ملی حفاری بود که با وجود اینکه از قهرمانی دور بودند ولی جانانه جنگیدند و جوانمردانه رقابت کردند و با نتیجه سه بر دو حریف قدرتمند و مدعی خود را شکست دادند.

از طرفی آبادانی ها که در رقابتی حساس قرار گرفته بودند و در اکثر لحظه های مسابقه، دیداری نفس‌گیر و پایاپای را برگزار کردند، تا یک ثانیه مانده به پایین دیدار با نتیجه مساوی چهار بر چهار کاملا نا امید از کسب دومین مقام قهرمانی خود بودند، هر چند همین یک ثانیه زمان به کمک آبادانی ها آمد. جایی که با برخورد توپ به دست بازیکنان مشهد داور نقطه ی پنالتی را نشان داد. نقطه ی که شد سکوی پرتاب نفتی ها با صدر جدول و پیروزی در مقابل حریف خود.

پالایش نفت آبادان در نهایت با نتیجه پنج بر چهار در شانزدهمین ماراتن لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قهرمان شد. عنوانی که به سختی و با تمام مشقت ها و دشواری‌های موجود به دست آمد.

امروز لیگ برتر فوتسال یک امپراطور جدید دارد، امپراطوری آبادان. تیمی که جان داد، اما جام را نداد.

یکی از موارد حاشیه ایی قابل توجه این دیدارها، موضوع دو کاپ قهرمانی در نظر گرفته شده در دو شهر اهواز و آبادان بود. شاید فقط و فقط یک ثانیه کافی بود تا تیم اجرایی مسابقات فوتسال لیگ برتر بانوان کشور مجبور شوند کاپ اصلی قهرمانی و مدال‌ها را از اهواز به آبادان منتقل کنند تا سر تعظیم فرو بیاورند به فاتح لیگ برتر فوتسال بانوان ایران. گفته بودند که دو کاپ فراهم کردیم، یکی در آبادان و دیگری در اهواز، اما بعد مشخص شد که کاپی که در اهواز بوده و سایپای ها انتظارش را می کشیدند هم بزرگتر بود هم زیبا، که البته آبادان لایق بهترین است.

در همین راستا بانوان پالایش نفت آبادان با چهار برد، یک تساوی و یک باخت و تفاضل گل مثبت 6 و 13 امتیاز به عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور دست یافت.

تیم سایپا نیز با چهار برد و دو باخت، تفاضل مثبت پنج و 12 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین تیم هیات فوتبال خراسان رضوی نیز با دو برد، چهار باخت، تفاضل منفی دو و 6 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم ملی حفاری اهواز نیز با یک برد، چهار باخت، یک مساوی و تفاضل گل منفی 9 و چهار امتیاز در جایگاه چهارم این دوره از رقابت ها ایستاد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما