شناسهٔ خبر: 47576105 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ورزش بانوان

پالایش نفت آبادان؛ قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر نماینده مشهد، عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای دومین بار کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، شانزدهمین فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، با قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

در آخرین روز از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، دو بازی در استان خوزستان برگزار شد و دو نماینده خوزستان در نهایت حائز رتبه های اول و چهارم شدند.

بر همین اساس، پیش از ظهر امروز پالایش نفت آبادان در سالن ۱۷ شهریور این شهر میزبان هیات فوتبال خراسان بود که این دیدار در نهایت با حساب ۵ بر  ۴ به سود میزبان خاتمه یافت تا نماینده آبادان برای دومین بار، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

این در حالی‌ست که هفته گذشته سایپا تهران در دیداری فینال‌گونه با شکست پالایش نفت آبادان توانست چهار هفته صدرنشینی نفتی‌ها را در مرحله نهایی پایان دهد و در یک‌قدمی قهرمانی قرار گیرد.

همزمان با این دیدار، تیم مدعی سایپا تهران به مصاف ملی‌حفاری رفت؛ جایگاه چهارم برای ملی‌حفاری با یک امتیاز تثبیت شده بود و آنها شانسی برای رسیدن به جایگاه سوم هم نداشتند و در پنج هفته گذشته مرحله نهایی، تنها یک امتیاز به دست آورده‌اند.

با این‌حال این تیم برای آن‌که هم‌استانی‌اش به مقام قهرمانی برسد باید مقابل به حداقل امتیاز می‌رسید و در غیر این‌صورت، پیروزی سایپا این تیم را قهرمان لیگ شانزدهم فوتسال زنان می‌کرد.

در دیدار همزمان که در اهواز بین دو تیم ملی حفاری و سایپا برگزار شد نماینده خوزستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ در مقابل سایپا به برتری دست یافت و به عنوان چهارم این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.

بنابراین دیگر نماینده خوزستان با کسب امتیازات کامل برابر میهمان خود، مسیر نفتی‌های آبادان را برای قهرمانی در این رقابت‌ها هموار کرد.

نظر شما