شناسهٔ خبر: 47578846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمام ستادهای آیت الله رئیسی در استان با یکدیگر هماهنگ هستند/ رویکرد ما همچنان هر خانه یک ستاد است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی 18 ستادی که تاکنون در استان ایجاد شده می‌بایست با هماهنگی فعالیت داشته باشند تا موازی‌کاری صورت نگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام سید احمد موسوی ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت: مشروعیت و مقبولیت 2 رکن اصلی قدرتمند شدن نظام اسلامی است که مشروعیت امری الهی و مقبولیت وابسته به رضایت و مشارکت مردم است.

 رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات هم حق مردم است و هم تکلیف الهی اظهار داشت: رسانه‌ها نقش کلیدی در تبیین لزوم مشارکت در انتخابات دارند.

وی خاطرنشان کرد: سهم‌خواهی و نداشتن تقوا از جمله آسیب‌های کار انتخاباتی است که باید مورد توجه ویژه همه کسانی که قصد فعالیت دارند قرار گیرد و هدف فعالیت مخلصانه و بدون چشم‌داشت به آینده بر مبنای افزایش مشارکت و انتخاب اصلح باشد.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر طبق حکمی که رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور برای بنده صادر کرده‌اند من به عنوان هماهنگ کننده کلیه ستادهای انتخاباتی معرفی شدم و تمامی 18 ستادی که تاکنون در استان ایجاد شده می‌بایست با هماهنگی فعالیت داشته باشند تا موازی‌کاری صورت نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد آیت الله رئیسی هر خانه یک ستاد است و این رویکرد برای همان مردمی است که الان مشکل آب، برق و... دارند به همین دلیل باید تغییر از خانه‌ها شروع شود.

ناکارآمدی‌ها و تنبلی‌ها موجب شده مردم در فشار قرار گیرند

بهروز مردانی‌نژاد نیز در ادامه گفت: اکنون تیم‌های قوی از کارشناسان مختلف در کل کشور و چهارمحال و بختیاری در حال  احصا مشکلات شده‌اند تا برنامه عملیاتی برای دولت آقای رئیسی تدوین شود.

جانشین رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی آیت‌الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مشارکت در انتخابات 1400 یک دغدغه است و تمام ناکارآمدی‌ها و تنبلی‌ها موجب شده مردم در فشار قرار گیرند.

انتهای پیام/68033/م

نظر شما