شناسهٔ خبر: 67835336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتخاب تیم ووشو گروه‌های سنی جوانان و نوجوانان هرمزگان برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور

محمدعظیم آتش‌پنجه

تیم منتخب ووشو استان هرمزگان راهی پیکارهای انتخاباتی تیم ملی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیأت ووشو استان هرمزگان، محمدامین عسکری زاده رئیس هیأت وشوو هرمزگان، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و گروه‌های سنی آقایان از ۵ تا ۱۰ مرادماه  برگزار خواهد شد.

تیم ووشو جوانان استان در ۴ وزن به شرح زیر به عنوان منتخبین تیم ووشو جوانان استان برای کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی با دیگر رقبای خود از سراسر کشور پیکار خواهند کرد.

بخش ساندا:
 متین میرزاده در گروه وزنی منفی ۴۸ کیلوگرم
یاسین ابرم در گروه وزنی منفی ۵۲
امیر پریده در گروه وزنی منفی ۷۰
پارسا پوراستقامت در گروه وزنی منفی ۸۰
 
بخش تالو:
امیرحسین چرزه
امیرحسین باقرزاده
حسین دمی‌زاده 

تیم ساندا نوجوانان و جوانان با هدایت کادر فنی این تیم و همچنین با حمایت شرکت پخش فراورده های سیادت از اواخر تیرماه جهت برگزاری اردوی آماده‌سازی و حضور در مسابقات به شهرستان قم عزیمت کردند و تیم تالو امروز ۴ مردادماه ۱۴۰۳ جهت حضور در این پیکارها عازم قم شدند.

نفرات برتر این پیکارها جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در برونئی به اردوی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی دعوت خواهند شد.

هدایت و رهبری تیم‌های منتخب استان را در بخش ساندا عارف رگبار بعنوان سرمربی و نجم‌الدین علیمرادی بعنوان مربی و در بخش تالو طاهر قاسمی بعنوان سرمربی، محمد سلیمان پور بعنوان سرمربی و محمدامین تیموری بعنوان مربی و بهنام سیلاوی در همه رده‌ها و هر دو بخش سرپرستی تیم‌ها را بر عهده خواهد داشت.

در بخش داوری، منوچهر جعفری بعنوان داور و عباس امامدادی بعنوان داور و عضو کمیته مسابقات از سوی کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به این رقابت‌ها دعوت شدند.

انتهای پیام 

نظر شما