شناسهٔ خبر: 47567927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرونا به قیمت کباب/تبلیغات پیش از موعد داوطلبان و هواداران/ وعده الکترونیکی شدن انتخابات

شوراهای شهر برآمده از انتخاب و اراده مردم هستند و در سطح محلی، حکمرانی مطلوب و مناسب را در سطح شهری موظف هستند پیاده‌سازی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،انتخابات شورای شهر نماد بارزی از مردمسالاری دینی است که خروجی این انتخابات نقش بارزی در سیاستگذاری شهری ایفا می‌کند.

شوراهای شهر برآمده از انتخاب و اراده مردم هستند و در سطح محلی، حکمرانی مطلوب و مناسب را در سطح شهری موظف هستند پیاده‌سازی کنند.

در ادامه اخبار منتشر شده در مراکز را در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا  می خوانید.

چراغ خاموش کاندیداهای البرز با وحدت و ائتلاف/ کرونا به قیمت کباب

دیدار نامزدهای انتخابات شورای شهر کرج با دو شورای وحدت و ائتلاف چراغ خاموش پیش می رود.

چراغ خاموش کاندیداهای البرز با وحدت و ائتلاف/ کرونا به قیمت کباب

از ۲۰۰ میلیارد بودجه شورای شهر تا تبلیغات انتخاباتی در شبکه های اجتماعی

بودجه پارسال شهرداری و شورای شهر بیرجند ۲۰۰ میلیارد بوده است، اما مردم به دلیل نداشتن شناخت نسبت به اعضای شورا، هیچ گونه مطالبه‌ای در خصوص نحوه هزینه کرد این مبلغ نداشته اند، اما برای انتخابات پیش رو، مهمترین اصل انتخاب را شناخت می‌دانند.

انصراف ۲۴ داوطلب انتخابات شورا‌ی شهر و روستا در بوشهر

با وجود اینکه زمان تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا نرسیده است اما داوطلبان و هوادارانشان به شکل‌های مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند. از انتشار پوسترهای مختلف تا برگزاری گفت و گو با موضوعاتی که مرتبط با نامزد مورد نظر است.

از وعده الکترونیکی شدن انتخابات تا ارقی که هیچ گاه کم رنگ نخواهد شد

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از کاندیدا‌های شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌های شورای شهر و روستایی سبب افزایش تب و تاب انتخاباتی در استان ایلام شده است .کم کم بحث های انتخاباتی بخش زیادی از فعالیت‌های فضای مجازی را هم به خود اختصاص خواهد داد.

از وعده الکترونیکی شدن انتخابات تا ارقی که هیچ گاه کم رنگ نخواهد شد

آخرین لیست کاندیداهای شورای شهر اصفهان در حال نهایی شدن است

حجت الاسلام علیرضا باطنی دبیر شورای هماهنگی مجمع نیرو‌های انقلاب استان اصفهان با بیان اینکه این مجمع وحدت را نه یک تاکتیک بلکه یک راهبرد می‌داند، گفت: اصل وحدت ریشه در اندیشه‌های دینی ما دارد و خواسته امام و رهبری است که متاسفانه شاهدیم هنوز این اصل نادیده گرفته می‌شود.

لیست ۳۱ نفره شورای ائتلاف برای شورای شهر مشهد مشخص شد

جلسه شورای مرکزی وحدت ائتلاف و نیرو‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی با حضور حداکثری اعضای شورای تطبیق برگزار شد.

حضور مردم در پای صندوق‌های رای از اهمیت بالایی برخوردار است

حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه مردم قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند ،گفت:هر فرد حق تعیین سرنوشت خود را دارد و خداوند متعال افراد را مکلف به استفاده از این حق خود کرده است.

از افزایش شعب اخذ رای تا تمهیدات هیات های اجرایی برای انتخابات

با کمک رسانه باید تیغ جراحی را به دست کسی داد که مشکلات اقتصادی، فرهنگی، بیکاری و مسکن را برطرف کند.بسته انتخاباتی امروز آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر روستایی شهرستان های آبادان و خرمشهر را روایت می کند.

ازایجاد یک نرم افزار برای شناسایی شعب خلوت انتخاباتی تا شش گروه تبلیغاتی

صبح که از خواب بیدار می‌شوید می‌بینید در چندین گروه و کانال داوطلبان انتخابات شورای شهر و رئیس جمهوری تحت عنوان (هواداران...) و یا (حامیان...) عضو شده اید.

از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شورای شهر در مرکز استان تا هشدار های دادستان سمنان مبنی بر خرید و فروش رای

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

برنامه‌های اجرا شده مسئولان کرمانشاه در انتخابات شوراها

احسان احمدی نصر مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت : بیش از ۱۰۰ نقطه در سطح شهر کرمانشاه شناسایی و آماده سازی شده تا کاندیدا‌ها و ستاد انتخاباتی آن‌ها از این نقاط برای انجام تبلیغات خود استفاده کنند.

انتخابات ۱۴۰۰ گیلان در روزی که گذشت

استان گیلان برای انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه آماده می‌شود.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به صورت همزمان برگزار می‌شود.

در این تاریخ در گیلان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

نظر شما