شناسهٔ خبر: 47557667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«آنچلوتی» در آستانه جانشینی«زیدان»؛ نیمکت رئال دوباره ایتالیایی می‌شود

تهران- ایرنا- «کارلو آنچلوتی» به محتمل‌ترین گزینه جانشینی «زین الدین زیدان» روی نیمکت باشگاه رئال مادرید بدل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کهکشانی‌ها مشتاقانه تمایل دارند تا هرچه زودتر صندلی داغ نیمکت این تیم را که پس از جدایی زیدان خالی شده است، پر کنند.

آنچلوتی در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ هدایت رئال را برعهده داشت و به همراه این تیم در نخستین فصل حضورش در کنار زیدان به عنوان دستیار، رویای دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را موسوم به «لا دسیما» برای کهکشانی‌ها به حقیقت تبدیل کرد اما در فصل دوم حضور وی در مادرید، سفیدپوشان بدنبال خیل مصدومان، به شدت آسیب دیدند.

«آنچلوتی» در آستانه جانشینی«زیدان»؛ نیمکت رئال دوباره ایتالیایی می‌شود

آنچلوتی که هم اکنون در اورتون فعالیت می‌کند، در یک قدمی بازگشت به پایتخت اسپانیا است.

براساس گزارش شبکه رادیویی کادناسِر اسپانیا، مرد ایتالیایی به عنوان گزینه مطرح شده و حتی نام وی بالاتر از نامزدهای دیگری همچون «مائوریتسیو پوچتینو»، «آنتونیو کونته» و «رائول گونزالس» به صدر فهرست گزینه‌های محتمل نقل مکان کرده است.

پاری‌سن‌ژرمن قصدی برای قطع همکاری با پوچتینو ندارد و امضای قرارداد با کونته فرآیندی دردسرآفرین است و برخی بر این باورند که رائول که هم اکنون سرمربی آکادمی باشگاه رئال است، در حال حاضر آمادگی این ترفیع مقام را ندارد.

امروز ۶ سال از جدایی آنچلوتی از رئال می‌گذرد اما او با خوبی و خوشی از این تیم جدا شد و همچنان در محافل رئالی ها شخصیتی محبوب و محترم است.

وی از زمان جدایی از رئال، در تیم‌های بایرن مونیخ، ناپولی و اورتون مربیگری کرده و به نظر به زودی به نیمکت قوهای سفید مادرید باز خواهد گشت.

نظر شما