شناسهٔ خبر: 47549418 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جزئیات جدید درباره مناظره نامزد‌های ریاست جمهوری در تلویزیون

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: برنامه مناظره‌های نامزد‌های ریاست جمهوری در روز‌های ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خردادماه در صداوسیما برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به گفته محمدرضا رنجبران، برنامه‌ریزی سازمان صداوسیما برای برگزاری مطلوب تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری از مدت‌ها قبل و بر اساس تجربیات گذشته در این سازمان انجام شده است.

وی همچنین افزود: مرتضی حیدری مجری - کارشناس رسانه ملی به عنوان مجری مناظره‌ها مشخص شده و جلسات متعدد کارشناسی هم در زمینه طراحی ترتیبات و سوالات مناظره‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی همچنین درباره نحوه چگونگی برگزاری مناظره‌ها ظهار داشت: بر اساس آنچه از برنامه‌ریزی قبلی انجام شده بود و در قرعه‌کشی هم اعلام شد مناظره‌های نامزد‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز‌های ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خردادماه به صورت قطعی برگزار خواهد شد و زمان هر مناظره سه ساعت خواهد بود.

وی درخصوص اینکه آیا مناظره‌ها با زمان پخش زنده بازی‌های انتخابی تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام‌جهانی تداخلی ایجاد خواهد کرد افزود: خیر این‌طور نیست و زمان مناظره‌ها کاملاً خارج از زمان مسابقه‌های فوتبال خواهد بود، زیرا از ابتدا هم به این موضوع دقت شده بود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تشریفات ستاد انتخابات سازمان صداوسیما با بیان اینکه بعد از قرعه‌کشی برنامه‌های نامزد‌ها در شامگاه چهارشنبه ۵ خرداد بلافاصله ضبط برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری از پنجشنبه صبح آغاز شد گفت: همکاران ما در صداوسیما در پنج روز گذشته به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت نامزد‌ها و نمایندگان آن‌ها بوده و هستند و برنامه‌های مختلف آن‌ها به صورت منظم درحال ضبط و پخش است.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما درپاسخ به این سوال که آیا نامزد‌های ریاست جمهوری تاکنون تغییراتی در برنامه‌های خود داده‌اند که رسانه ملی مجبور به جابه‌جایی زمان‌ها باشد اظهار داشت: بله با وجود اینکه از نامزد‌ها و نمایندگان آن‌ها تقاضا کرده بودیم تا این اتفاق نیافتد، اما همچون دوره‌های گذشته به‌دلیل فشردگی برنامه‌های آن‌ها چندین بار برای هرکدام از آن‌ها این اتفاق افتاد، اما در رسانه ملی در حد امکان همکاری‌های لازم انجام شده است تا به‌رغم بهم خوردن زمان‌بندی، ضبط برنامه‌های نامزد‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

نظر شما