شناسهٔ خبر: 47546019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص اعتبار میلیاردی برای اشتغالزایی در استان قزوین

مسئول بسیج سازندگی از تامین ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ حسینیانی مسئول بسیج سازندگی گفت: امسال در راستای تحقق شعار سال و فراهم سازی زمینه اشتغال و تولید، ۲ هزار شغل ویژه محرومان در استان ایجاد می‌شود.

سرهنگ حسینیانی افزود: به زودی طرح‌های مشترکی را با کمیته امداد و بهزیستی اجرا خواهیم کرد که زمینه اشتغالزایی و تولید را در استان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه پارسال ۱۱ میلیارد تومان وام خوداشتغالی با معرفی سازمان بسیج سازندگی در استان پرداخت شد،گفت: در راستای تحقق راهبرد سال‌ تلاش داریم، ضمن پرداخت وام های خوداشتغالی در سال جاری، موانع پیش روی تولیدکنندگان را رفع کنیم تا مسیر برای ورود دستگاه‌ها در راستای ایجاد اشتغال و تولید هموار شود.

مسئول بسیج سازندگی تصریح کرد: امسال با توجه به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها این مجموعه در راستای خدمات‌رسانی در مناطق محروم، برنامه اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر را با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان با همکاری کمیته امداد استان در حوزه اشتغال پیگیری می‌کند.

سرهنگ حسینیانی افزود: از این میزان ۱۵۰ میلیارد تومان توسط بسیج به این طرح تزریق خواهد شد تا بتوانیم حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها را از کارگاه‌های اقتصادی و تولیدی استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما