شناسهٔ خبر: 47375937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره مندی هزار و ۳۳۹ مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین از بهره مندی هزار و ۳۳۹ مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمت بیمه تأمین اجتماعی در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: یکی از این برنامه‌ها واریز حق بیمه برای مددجویان واجد شرایط به منظور بهره مندی این افراد از خدمات بیمه‌ای و بازنشستگی است که در این زمینه در سال گذشته هزار و ۳۳۹ مددجوی تحت حمایت از خدمت بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

وی افزود: با استفاده از خدمات بیمه و واریز حق بیمه، مددجو می‌تواند از خدمات مختلف شبکه بیمه همچون مستمری بازنشستگی استفاده کند و بخش قابل توجهی از مشکلاتش حل شود.

صیادی تصریح کرد: تلاش کمیته امداد بر این است که مددجویان دریافت کننده تسهیلات نیز، برای واریز حق بیمه خویش فرما اقدام کنند تا بتوانند از مزایای مستمری استفاده کنند.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم با اقدامات مختلف این چنین زیرساخت‌های جریان تولید فقر را از بین ببریم و بستر زندگی شرافتمندانه را برای مددجویان فراهم کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در همین راستان معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته تشویقی را برای کارفرمایان در نظر گرفته است که به ازای بکارگیری هر مددجو، کارفرمایان محترم تسهیلات ارزان قیمت و قرض الحسنه دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما