شناسهٔ خبر: 4752919 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیرمؤذن در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ارائه گزارش آخوندی درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: آخوندی با حضور در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت توضیحاتی در مورد عملکردهای وزارت راه و شهرسازی در رابطه با برنامه‌های احداث کریدورها، ساماندهی مسکن و مسائل راه را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

خالقی"کمال‌الدین پیرمؤذن" عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز صبح این فراکسیون خبر داد.

نماینده اردبیل، نمین و نیر تصریح کرد: آخوندی با حضور در این جلسه توضیحاتی در مورد عملکردهای وزارت راه و شهرسازی در رابطه با برنامه‌های احداث کریدورها، ساماندهی مسکن و مسائل راه را ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: هم‌چنین برخی نمایندگان مشکلات حوزه‌های انتخابیه‌ خود را با توجه به کریدورهای شمال و جنوب از بندر امام تا مرز بازرگان را به استحضار وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خاطرنشان کرد: در این جلسه در مورد انتشار فکت‌شیت نیز مسائلی بیان شد که بنده اعلام کردم جامعه ما یک جامعه هم‌صدایی است و تنها گروه اندکی خواهان انتشار فکت‌شیت هستند. 

انتهای پیام/

نظر شما