شناسهٔ خبر: 47506186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ فوتسال مناطق باشگاه های کشور| بیمارستان امام رضا(ع) از صعود به مرحله بعدی باز ماند

تیم بیمارستان امام رضا(ع) بندرعباس آخرین بازی خود در لیگ مناطق فوتسال باشگاه های کشور را با پیروزی پر گل به پایان برد اما از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم بیمارستان امام رضا(ع) بندرعباس آخرین بازی خود در لیگ مناطق فوتسال باشگاه های کشور را با پیروزی پر گل به پایان برد اما از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

تیم فوتسال بیمارستان امام رضا(ع) بندرعباس در روز  پایانی مسابقات لیگ مناطق بزرگسالان کشور تیم  پارسه الشتر را با نتیجه پنج بر یک شکست داد.

در این دیدار علی اقتداری دو گل ، مهدی دهقانی ، جلیل پیرمرادی و مروان حسنی نسب هر کدام یک گل برای تیم بیمارستان امام رضا(ع) به ثمر رساندند.

بیمارستان امام رضا(ع) با کسب این پیروزی ۷ امتیازی شد و از صعود به مرحله بعدی بازماند. نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها در مکان پنجم جدول رده‌بندی گروه چهارم ایستاد.

به گزارش فارس، لیگ فوتسال مناطق باشگاه های کشور با حضور ۲۸ تیم درچهار گروه به میزبانی بندرترکمن ، تبریز ، بانه و کرج برگزار می شود که بیمارستان امام رضا(ع)  بندرعباس در گروه چهارم با تیم های میعاد اقلید فارس ، کیان تات اسفرورین قزوین ، نبرد داراب فارس ، پارسه الشتر لرستان ، آریا ماشین فریدون شهر اصفهان و انصار کرج هم گروه بود.

انتهای پیام / 88071

نظر شما