شناسهٔ خبر: 47474644 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملکی خبرداد:

جزئیات واژگونی خودرو آفرود با ۷ سرنشین

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه واژگونی یک خودرو آفرود با ۷ سرنشین، توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در  گفت و گو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره جزئیات واژگونی خودرو آفرود با ۷ سرنشین، اظهار کرد:ساعت ۰۸:۴۲ صبح امروز یک مورد حادثه خودرویی در ارتفاعات وردیج به آدرس جاده وردیج بعد از روستای واریش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و گروه نجات ویژه کوهستان به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد:در انتهای جاده این روستا که جاده خاکی می‌شود، خودرو‌های مخصوص سازمان آتش نشانی به محل رفتند. در مسیری که محل عبور خودرو نیست یک خودرو جیپ حرکت کرده بود که ۷ سرنشین که سه نفر خانم و چهار نفر هم آقا بودند و حدود ۳۰ ساله بودند، در خودرو حضور داشتند.
ملکی گفت:خودرو در همین مسیر واژگون شده و به پایین جاده ناهموار سقوط می‌کنند و در برخورد با یک درخت متوقف می‌شوند. همگی افراد دچار مصدومیت شده بودند، که چهار نفر وضعیت بهتری داشتند و در همان محل اقدامات اولیه انجام شد و خودشان با کمک نیرو‌ها برگشتند، اما سه نفر از آن‌ها که دو آقا و یک خانم بودند که مصدومیت بیشتری داشتند و با کمک نیرو‌ها به پایین‌تر انتقال داده شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد:دقایقی قبل عملیات به پایان رسید، خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم. خودرو‌های آفرود هم ظرفیت مشخصی دارد که تا جاییکه خودرو می‌تواند تردد کند باید رفت و اصرار به تردد با خودرو نباید داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

ریزش کانال جان مرد ۴۷ ساله را گرفت

نجات ۴ کوهنورد در ارتفاعات اتوبان تهران _شمال

انتهای پیام /

نظر شما