شناسهٔ خبر: 47462958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی دزق نیشابور

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت یک هزار و ۵۰۰ متر از راه روستایی دزق با اعتبار ١١٠ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید مفیدی فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اجرای طرح ملی ابرار و در راستای اقدام برای راه های اولویت دار روستایی گفت: محور روستای دزق به طول ١۵٠٠ متر زیرسازی توسط اداره راهداری نیشابور در پنج روز کاری با پنجاه نفر روز نیروی راهدار و ۶٠ دستگاه روز ماشین آلات راهداری با اعتبار یک میلیارد ریال انجام شده است. 

وی در ادامه این مطلب افزود: طی قراردادی به مبلغ پنج میلیارد ریال جهت حمل، پخش و اجرای آسفالت گرم با شرکت پیمانکار منعقد و قیر رایگان به مبلغ پنج میلیارد ریال از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به پیمانکار تحویل و سپس آسفالت  اجرا و به بهره برداری رسید. 

وی با اشاره به طول این محور اظهار کرد: محور روستایی دزق با طول ۶۵٠٠ متر  یکی از راهای روستایی کوهستانی نیشابور است که از این طول راه ٢۶٠٠ متر در سنوات قبل و اینک نیز ١۵٠٠ متر اجرا ی آسفالت گرم انجام شده و ٢۵٠٠ متر از این محور باقی مانده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور در پایان با توجه به تلاش راهداران در تکمیل زیرسازی محور فوق ابراز امیدواری کرد و گفت: با تلاش راهداران زیرسازی محور فوق تکمیل شد و امیداوریم با تامین اعتبار و تخصیص به موقع آن از طرف مجموعه ارشد استان و شهرستان بتوانیم ادامه آسفالت این محور را به اتمام رسانده و گامی موثر در جهت تسهیل در تردد روستائیان برداریم.

نظر شما